Skip to main content

Als ik een film stream dan komt en een groene rand om het beeld. Aangezien ik ambi Light heb dan word dat uitgeschakeld door die groene rand wat rondom het beeld getoond word. Is dit op te lossen ? 

Met vr gr Frans van de Gein 

Hi @Frans Van de Gein en welkom bij de KPN Community! Gek van de groene rand. 😕 

Stream je door de app naar je TV te casten? Zo ja, wat als je het dan vanaf een ander apparaat doet? Heb je de groene rand dan nog steeds? 
De app opnieuw installeren wil dan misschien ook nog wel helpen. 

Mocht je de film streamen op je TV zelf, dan raad ik aan om de beeldinstellingen van je TV te controleren. Wellicht dat de oplossing daar in zit. 

Als dat ook niet helpt of niet op jou van toepassing is, wil je dan laten weten hoe je streamt en welke apparatuur daarin meespeelt? 
Ik hoor het graag!


Ik heb de groene rand ook als ik HBO max kijk en Videoland. Netflix heeft het niet 


En soms treed die balk ook op bij gewoon tv kijken maar dan kan je nog iets met de sfstandsbediening doen 


Hmm, misschien is het dan iets in de tv-instellingen zelf? Als je de beeldinstellingen van je TV doorneemt hoop ik dat er daar eentje tussen staat die dit oplost. 

Anders kun je altijd de fabrikant vragen of dit bekend is en hoe dit op te lossen valt.