Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld en geluid na opgenomen programma's

• February 9, 2025
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

ik kan geen programma die ik heb opgenomen op een normale manier kijken, bij alle programma's die ik opneem krijg ik bij terugkijken een hakkelend beeld en geluid, wat kan ik daar aan doen.

Beste antwoord door Truckered

nee er zit niets tussen en hij is niet draadloos maar bekabelt ik heb gisteren het kastje van boven afgehaald en omgewisseld met die van beneden maar dat was geen succes het eerste kastje weer aangesloten en ik had er gisteren geen last van alle beelden waren goed ik hoop dat het zo blijft en anders kom ik hier weer op terug  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 12, 2025

Hoi ​@Truckered . Welkom bij de KPN Community.

Wat hinderlijk dat dit gebeurt.  Mag ik vragen hoe jij de tuner hebt aangesloten? Is dat met een kabel of draadloos? En in het geval van een kabel: Heb je er misschien ook een switch tussen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 12, 2025

nee er zit niets tussen en hij is niet draadloos maar bekabelt ik heb gisteren het kastje van boven afgehaald en omgewisseld met die van beneden maar dat was geen succes het eerste kastje weer aangesloten en ik had er gisteren geen last van alle beelden waren goed ik hoop dat het zo blijft en anders kom ik hier weer op terug  

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Oh, fijn dat je even aan het experimenteren bent geweest . Ik hoop dat het nu stabiel blijft. Zo niet, laat het hier weten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 15, 2025

tot op heden nog steeds goed beeld en geen haperingen meer hopen dat het zo blijkft