Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld en geluid op KPN verbinding

  • 3 September 2024
  • 8 reacties
  • 51 keer bekeken

Nog steeds blijft het geen fijne ervaring met KPN glasvezel, regelmatig hebben we last van haperend beeldĀ en geluid.

Wat we ook proberen het blijft terug komen, af en toe schuif ik het kastje war op de muur hangt weer vast, want ook die blijft zakken.

Inmiddels hebben we alles gedaan wat KPN ons verteld te doen, opnieuw opstarten van modem en/of decoder. Stekkers er uit en er weer in.

Wanneer komt er een goede oplossing voor deze ellende, KPN zorg er voor dat de aansluiting in orde komt.

Wat jammer om te lezen dat jouw glasvezelverbinding te wensen over laat, @HannaVdBerg85.

Als je deze nog niet geprobeerd hebt, dan raad ik je eerst dit aan:Ā Last van een internet storing of wifi problemen?. Hiermee kunnen de meeste problemen verholpen worden.

Blijf je problemen houden? Dan is het het beste om even telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken op 0800 0402. Mijn collega kan dan samen met jou stap voor stap kijken naar een oplossing.


Wij hebben het een beetje opgegeven om te bellen, als ze er nou eerst eens voor zorgen dat het kastje van de glasvezel fatsoenlijk gemonteerd gaat worden (zit nu met ducktape en tywraps vast) misschien dat dan al een groot deel van onze problemen verholpen zijn.


Gaat met glasvezelkastje of het modem af en toe in storing? Hoe is de tv ontvanger aangesloten op het modem?Ā 


Wij weten niet wat de storing geeft, zolang het niet fatsoenlijk is aangesloten blijft het gissen


Je kunt aan de lampjes op het modem of glasvezelkastje zien of ze echt in storing gaan. Heb je dit soort dingen in huis?

Ā 


als ze er nou eerst eens voor zorgen dat het kastje van de glasvezel fatsoenlijk gemonteerd gaat worden (zit nu met ducktape en tywraps vast)

Heb je hier een foto van?

En heb je dit ook aangegeven aan de telefoon? Het lijkt me namelijk dat hiervoor inderdaad beter even een monteur langs kan komen. En daarvoor kan je het beste bellen; een afspraak inplannen gaat het beste als er direct 1-op-1 contact is.


Het erge is dat dit gedaan is door een monteur


Dat is vervelend, want het lijkt me niet de bedoeling dat dit zo achtergelaten wordt. Het beste wat je nu kunt doen is toch echt even bellen met 0800 0402.


Reageer