bibberend beeld, geluid goed op stingray classica sedert 9 november 2024
en …. ik kan nergens anders dan hier de storing melden dus ….. zucht
weet iemand hoe je een storing kunt melden aan kpn anders dan hier??
Hallo
De KPN community is eerst en vooral een plek waar klanten onderling met elkaar in gesprek kunnen gaan en indien nodig springen de KPN moderators bij.
Nu is natuurlijk de vraag of de zender inmiddels al weer te bekijken valt zonder haperingen?
Hallo Jeroen, gelukkig weer normaal beeld sedert 11-11-2024; was enkel bij Stingray Classica maar die staat bij mij altijd aan dus wel erg storend. Ik kan eigenlijk toe met 3 a 4 zenders…… En wat betreft "waar te melden” …… eh, niet voor niets dat ik het hier meldde ….. En zie daar/hier direct een reactie!! En jullie website vind ik (dus persoonlijk) …. knudde!! Wat ik ook zoek: ik kan blijkbaar enkel hier een snelle reactie vinden. Gelukkig heb ik de eigen, oude vertrouwde KPN-tv-box en niet dat nieuwe android-gedrocht anders had ik hier veel meer en vaker gepost. Ik verzeker je: wanneer en als KPN die "oude” tv-box vaarwel zegt dan zeg ik KPN ook vaarwel. Jaja, ik weet het alle(?) providers hebben/nemen zo'n android gedrocht maar m.b.t. satelliet-ontvanger is (alles?) gelukkig gewoon Linux.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.