Omdat na 3x bellen met de klantenservice het probleem nog niet is opgelost probeer ik het hier nog eens onder de aandacht te brengen.
Sinds afgelopen zaterdag blijft het beeld via de tv ontvanger constant haperen. Elke 3 seconden staat het beeld stil. Zowel bij live tv als opgenomen programma’s. Het geluid loopt wel continue door.
Ik heb intussen:
-tv ontvanger gereset
-modem gereset
-software opnieuw geinstalleerd
-fabrieksinstellingen teruggezet
-HDMI kabel vervangen
-internet kabel vervangen
-andere HDMI aansluiting op de tv geprobeerd
De TV ontvanger zit bedraad rechtstreeks op de modem aangesloten (ander ethernet poortje modem ook geprobeerd).
Ik zou niet weten wat het probleem verder zou kunnen zijn behalve de tv ontvanger zelf.
De, overigens zeer vriendelijke en behulpzame, medewerkers die ik intussen heb gesproken hebben uiteindelijk een ticket aangemaakt voor de ‘experts’ die me gaan bellen. Doorlooptijd uiterlijk een week!
Ik weet niet precies hoe processen bij KPN lopen maar dit is niet acceptabel. Het is dat de medewerkers zo vriendelijk zijn maar dit is geen manier van omgaan met klanten.
Het enige wat ik wil is dat ik weer gewoon tv kan kijken waarvoor ik elke maand veel geld betaal, en daarnaast ben ik wel benieuwd wat KPN aan vergoeding gaat bieden voor het ongemak van inmiddels meer dan een halve week geen tv.
Mocht iemand nog suggesties hebben wat het probleem kan zijn, ik wil alles proberen :-)