Skip to main content
Beantwoord

Haperende beeld 4k tv-ontvanger i.c.m. KPN Box 12

  • 1 februari 2022
  • 62 reacties
  • 1153 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 20 februari 2023

Hoi @Vikash gelukt? 😅


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb nu eindelijk zelf de mogelijkheid om opnieuw een omruil in gang te zetten, maar ik krijg nu de Coop in Zeddam als dichtstbijzijnde servicepunt🙄. Vindt je het goed dat ik het daar naar toe stuur?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 21 februari 2023

Hoi @Vikash dat zou toch ook bij Primera in s Heerenberg moeten kunnen? Gr Marco 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb het nog eens geprobeerd en nu krijg ik wel de mogelijkheid om voor de Primera te kiezen, heel vreemd. Maar goed, het is dus gelukt! Morgen na 14.30 uur kan je jouw tv-ontvanger omruilen bij de Primera in 's-Heerenberg. ðŸ˜Š 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 21 februari 2023

Super bedankt @Vikash Ik hoop dat 5202 erin zit 😎


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 23 september 2023

Hoi @Vikash helaas zijn de haperingen weer terug. Alleen nu op beide tv tuners (5202 en de 2952) Wat te doen? Er is niets veranderd in mijn setup. Kun / wil jij mijn hele glasvezel lijn is grondig checken? Ik heb het idee dat het in deze lijn zit. Misschien dat er schade is, bij de aanleg door reggefiiber ging men niet heel netjes te werk. Veel klachten in de buurt. Ook begreep ik van de laatste monteur die hier is geweest dat de wijkkast een rommeltje was en dat wij misschien op een ‘kruispunt’ zitten wat van negatieve invloed kan zijn? 
 

graag bericht.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 25 september 2023

Hoi @Marco1908. Wat vervelend dat de haperingen weer terug zijn. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en kwam niets bijzonders tegen. Heb je de mogelijkheid om een bekabelde speedtest uit te voeren? Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst daarvan is. Wil je daarnaast het glasvezelkastje voor 2 minuten stroomloos maken en daarna jouw nieuwe KPN Box 12 ook? Wellicht verhelpt dat het probleem. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 25 september 2023

Goedemorgen @Vikash Deze acties heb ik al ondernomen de afgelopen dagen. De TV is bekabeld aangesloten direct op het modem. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 25 september 2023

Ik heb het doorgegeven aan onze technische afdeling. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit verder te onderzoeken. Laat je mij weer weten hoe het afloopt?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 25 september 2023

Zeker!


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 88 reacties
  • 26 september 2023

@Vikash ik zou een sms krijgen waarin de afspraak wordt bevestigd voor as vrijdag 08.00-10.00, maar deze heb ik niet gehad. Nu is er onverwacht wat tussengekomen vrijdag en kan de monteur afspraak in huis niet doorgaan. Kun jij dit intern melden aan de planning? De monteur kan uiteraard wel de wijkkast bekijken en checken of dat allemaal juist is aangesloten en om te kijken of wij niet op een ‘kruising’ zitten. Uiteraard kan ik ook een nieuwe afspraak maken op een later moment. Hoor graag. Gr Marco 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 27 september 2023

@Marco1908 Dat kan gebeuren. Welke dag en tijd komt je beter uit? Wellicht lukt het mij om deze afspraak te verplaatsen. Wil je mij dit vandaag nog laten weten? Ik hoor graag van je!