Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Volg deze topic met belangstelling

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. (origineel)

Hi @bm21121965! Ik heb je reactie afgesplitst van het originele topic zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen ook voor jou het probleem op te lossen. Zou je iets meer informatie kunnen geven over welke stappen je al gedaan hebt om het probleem op te lossen en eventueel je profiel in kunnen vullen zodat we het probleem voor je kunnen doorzetten als dat nodig is?Ā 


Ik heb de telefoon gereset, geheugen uitgebreid, via ontwikkelaarsopties verschillende instellingen geprobeerd, app verschillende keren opnieuw geĆÆnstalleerd, maar niets lijkt te helpen.

Ook de verversingssnelheid van het beeld veranderd van 90Hz naar 60Hz, maar ook dit werkt niet.

Op mijn 'oude' Oppo A72 werkt de app perfect.


@bm21121965Ā zou je in dat geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik kijken of ik dit op individuele basis ga doorzetten of dat er voldoende reden is om te kijken of er iets met specifiek de Oppo A74 aan de hand is waardoor dit probleem voorkomt.Ā 


Ik heb de Oppo inmiddels retour gedaan.

Heb nu een Motorola Moto G 5 Plus en daarop werkt de app perfect.


@bm21121965Ā zou je in dat geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik kijken of ik dit op individuele basis ga doorzetten of dat er voldoende reden is om te kijken of er iets met specifiek de Oppo A74 aan de hand is waardoor dit probleem voorkomt.Ā 

Opgelost. Heb een andere telefoon.