Skip to main content
Vraag

Hapering en herhaling via KPN TV app op de iPhone

• April 23, 2025
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Ik kijk altijd tv op de iphone via de kon app. Sinds gisteren haperen de afleveringen, ook reclames en gaat soms enkele stukjes terug in de scene. Hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 28, 2025

Hi ​@Stenvers, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat dit niet goed werkt. Toeval wil dat ik hier ook een iPhone heb, maar dit ervaar ik niet. Heb je ook geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Heb je dit probleem overal of op een bepaalde locatie? En maakt het nog uit of je via wifi kijkt of via de mobiele verbinding? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Ik heb het niet altijd. Ik ben altijd ergens in huis en heb goede wifi verbindingen. gisterenavond bij alle programma’s die ik terug wilde kijken was de hapering, steeds seconden terug en herhalingen. Ik kijk al jaren tv via telefoon (iphone) nooit eerder dit gehad. Alle software updates✅ Telefoon een paar keer volledig afgesloten en opnieuw gestart.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Voor ons nog even belangrijk om te weten: 

En maakt het nog uit of je via wifi kijkt of via de mobiele verbinding? 

Voor de zekerheid nog: welke iPhone heb je? En staat daar iOS versie 18.4.1 op?Â