Was er al een oplossing gevonden? Ik heb het sinds een paar dagen ook op m’n telefoon. Opgenomen programma’s afspelen, hapert vanaf het begin. App afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet
Zojuist nieuwe IOS update gedaan IOS 17.6.1, helpt ook niet
Wat bij mij nog enigszins werkt is kijken via tv.kpn.com. Hier blijft het probleem (I.i.g bij mij) beperkt tot af en toe vervagend beeld waarvan je dan de ondertitels niet meer kunt lezen. (Voor mijn partner noodzakelijk vanwege haar slechthorendheid)Â Â Ook daarvoor is dan weer een oplossing om het het programma wat je aan het kijken bent even te stoppen en dan verder kijken waar je bent gebleven. Tenminste: als dit lukt want vaak doet het programma dit niet en moet je handmatig opzoeken waar je bent gebleven.
Overigens is het probleem op mijn iPad minder groot dan op de iPad van mijn partner
Hoi @HBdev. Welkom! Wat vervelend dat het beeld af en toe vervaagt, waardoor je partner de ondertiteling niet goed kan lezen. Dit probleem kan ontstaan als de internetsnelheid niet voldoende is, waardoor de beeldkwaliteit wordt verlaagd naar een lagere resolutie. Heb jij al eens een speedtest uitgevoerd op iPad?
Haha, deze vraag had ik al verwacht immers is dit de 1e vraag die gesteld wordt na een melding. Ik heb echter al wekenlang met jullie helpdesk aan de lijn gehangen en eigenlijk moet ik dat traject maar weer gaan opstarten. Iets waar ik nu helaas ff nog geen tijd voor heb. Ik zal nog een kort een keer schetsen wat de situatie is.
Het vervagende beeld en haperende opnames doet zich voor op 2 verschillende iPads. Dit op mijn huisadres, mijn werklocatie, op andere locaties in de stad maar evengoed ook aan de andere kant van het land bij diverse providers zoals bungalowpark/hotel. Het ene moment vaker dan het andere moment waar dan weer geen regelmaat in zit.Â
Nu mag u zich best afvragen of ik al eens een speedtest heb gedaan. Ja hoor, meerdere keren en ook met de telefonische helpdesk maar dat was steeds geen aanwijsbare reden. Mijn modem is vervangen, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zeg het maar: in ieder geval weet ik het niet meer en baal ik stevig. Ik betaal de hoofdprijs voor iets wat ik niet krijg en dan is de hulp en ondersteuning zeer onder de maat.
Omdat het probleem op meerdere locaties optreedt, lijkt mij het niet aan de internetverbinding te liggen. Heb je hetzelfde probleem ook wanneer je op de tv-ontvanger een opname terugkijkt? Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice om een ticket te laten aanmaken. Dit kan dan intern naar de technische afdeling worden doorgezet voor verder onderzoek.