Skip to main content
Vraag

Haperingen en het starten van opnames lukt vaak niet in de TV+ app

• 23 maart 2025
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag,

ik erger mij al en tijdje aan de kwaliteit van de opgenomen uitzendingen in de kpn app. 
Haperingen, stilstand, niet eens kunnen beginnen.

wie kan dat eindelijk oplossen?

groet Gerda

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Gerda 1951, dat klinkt niet als prettig kijken inderdaad! Voordat we er meer over kunnen zeggen hebben we er eerst meer informatie over nodig. Waar kijk je de opnames precies op, is dat op een telefoon, tablet, smart tv? Welk merk en model gaat het over? En welke versie van de app en het besturingssysteem staan daar op?

Merk je het bij opnames van een specifieke zender, of kan het bij alle zenders voorkomen?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Ik ben vandaag gebeld door de technische dienst van KPN. Zij gaan het ook verder onderzoeken.

maar ik zet het hier ook maar neer.

ik kijk op ern ipad air 2024. (Versie ipad ios 18. 3.2)  maar ook de telefoon (iphone 15  versie Ios 18.3.2).

app versie is 08.66.02

het is bij alle opgenomen uitzendingen. Zowel thuis als elders.

groet, Gerda

Jasper van KPN
Moderator

Dat is typisch inderdaad. Eerder zagen we hier meer berichten over, toen zijn er updates voor de app voor gemaakt waarmee het voor bijna iedereen opgelost was. Het is geen dingetje van de app meer sindsdien. 

We zien nog wel af en toe berichten waar het nog niet goed gaat, daarbij speelt iets anders. Daarom is het goed dat het al bij de technische dienst is. Zij kunnen kijken wat in jouw geval mis gaat en hoe ze dit kunnen oplossen.