Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een kleine 2 weken terug een nieuwe televisie gekocht,  de Philips 55OLED908. Moest een toppertje zijn. Echter hapert het beeld van de live tv (Arris VIP5202) regelmatig. 1 a 2 keer per minuut.

Het schijnt een Philips probleem te zijn die niet overweg kan met setup boxen.

De apps van Disney+, Netflix en Amazone prime op de tv zelf werken perfect. De KPN tv app helaas niet, de NLziet app werkt ook perfect.

Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met een OLED tv en haperingen? En is er iemand die een oplossing weet hiervoor?

Ik kan me voorstellen dat dat niet zo prettig televisie kijken is, @Leon vT. Helemaal als je net een nieuwe televisie hebt en het op de oude wel goed werkte. Ik wist niet dat Philips televisie niet goed overweg kunnen met de tv-ontvanger van KPN. Ik heb misschien nog wel een tip: heb je ook al een andere HDMI kabel geprobeerd? Soms kan dit de oplossing zijn.


Ik heb een andere HDMI kabel geprobeerd en een andere poort maar helaas werkt het niet Ik heb nu contact gehad met Philips en die zeggen dat het aan de ontvanger van KPN ligt maar dat geloof ik niet omdat het op mijn andere tv niet voorkomt met hetzelfde kastje. Dus ik heb nu een mail gehad van Philips met daarin de vraag of ik filmpjes wil maken van de haarbrengen en die wil opsturen.

Wordt vervolgd...