Skip to main content

Hallo allemaal!

Ik heb een tv+ kastje van de kpn uiteraard. Ik heb een probleempje hiermee.

Ik heb sinds binnenkort een hayu abonnement. deze app heb ik dan ook geinstalleerd op het kastje.

Maar telkens als ik nu de app opstart krijg ik een fout melding over een “integrity check” en dat het apparaat misschien geroot is?

ik krijg de app absoluut niet aan de praat. Kan iemand mij hier mee helpen?

Hoi @VPN verbinding FritzBox 7590, welkom hier. 

Krijg je die foutmelding in de app zelf? Zo ja, dan zit het bij Hayu app. Kun je dan de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Werkt het dan?

Werkt de app wel op andere apparaten? Bijvoorbeeld tablet of telefoon?


Ja heb de app op meerdere apparaten staan. Die werken naar behoren. Heb de app al meermaals opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Heb zelfs er een oudere versie van de app geïnstalleerd maar die werkt ook niet. App geeft namelijk aan dat de app niet op gerooten apparaten werkt. 


Ik ben bang dat dit niet gaat werken. KPN heeft TV+ ingebouwd in het besturingssysteem Android TV; in de schil dus. Basaal is het dus niet kaal Android TV en daar struikelt deze app nu over. Maar de opbouw van het Android TV met TV+ gebeuren gaat niet meer veranderen natuurlijk.

Je hebt andere apparaten waar ie wel op werkt. Het lijkt me dus niet zo'n heel groot probleem. Zeker niet als je ook een smart tv hebt.

En casten naar de in de box geïntegreerde chromecast moet wel lukken met Hayu.


Is zeker niet gelogen. Maar toch altijd handig om t rechtstreeks te doen ipv via via. Maar nu heb ik weer iets geleerd dat is ook wat waard haha