Skip to main content

Hoe en waar zeg ik tijdig de 3 maanden gratis HBO Max op. Is erg onduidelijk op KPN site

Via mijn KPN kan je dit beeidigen:
https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Bij Entertainment klik je op de min, daarna rond je de aanpassing af met doorgaan naar winkelmand.

 


Dank je SaltyBart. Dat leek mij ook, maar in het winkelmandje lijkt het juist alsof ik iets bestel in plaats van opzeg. Uit de tekst van de emails die vervolgens geproduceerd worden lijkt het ook alsof je een bestelling hebt geplaatst in plaats van iets hebt opgezegd.


Zolang alles in je mandje staat wat je normaal hebt zonder HBO is het goed, het is een “nieuwe” bestelling maar dan zonder HBO.


En je kunt ook altijd even bellen met 0800 0402 @Gertje2024 

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Ik weet niet hoe ver je bent in je 3 maanden. Maar als je het stopzet is dat per direct. Je maakt dan niet de 3 maanden af.

Verder berekent kpn extra diensten per dagprijs. Dus als je het één dag te laat stopt dan betaal je uiteindelijk ook alleen die ene dag.


Dank je SaltyBart. Dat leek mij ook, maar in het winkelmandje lijkt het juist alsof ik iets bestel in plaats van opzeg. Uit de tekst van de emails die vervolgens geproduceerd worden lijkt het ook alsof je een bestelling hebt geplaatst in plaats van iets hebt opgezegd.

 

Ja dat klopt helaas.

Is inderdaad heel erg verwarrend dat het lijkt of je iets besteld, terwijl je iets opzegt. 

Kijk in MIJNKPN of hij er niet meer bij staat. 😉


Via de tv-decoder kun je tv-pakketten ook aan- en uitzetten @Gertje2024 

Heb ik zelf vorige maand nog gedaan nadat de 3 maanden gratis pluspakket waren afgelopen.

 


Heel veel dank voor alle reacties! Ik heb inmiddels wel een duidelijk email ontvangen waarop staat dat HBO Max eraf is. 


Hi @Gertje2024, ik zie dat onze community je al te hulp is geschoten, fijn dat het gelukt is en dat de bevestiging wél duidelijk is!