Sinds kort heb ik ook een Denon X2800H versterker en ook de KPN TV+ Box.
De Harmony AB gebruik ik helaas niet meer sinds ik vanaf augustus KPN heb, die gebuik ik voor mijn Bluray en Media speler, had allemaal wat simpeler geweest als de KPN TV+Box ermee zou werken. Werkte zalig met de Ziggo Next, alleen die hebben nu geloof ik ook zo mini kastje Ziggo Next Mini.
Maar ik heb een ander probleem, of het aan de Denon ligt of de KPN TV+ box ben ik nog niet uit, de dealer van Denon zoekt ook nog naar een oplossing. Het gaat regelmatig fout bij het aanzetten van alles. De LG TV zit op de HDMI Arc op de Denon, de KPN Box op HDMI 1 CBL/Sat, de mediaplayer HDMI 2 Media en Bluray op HDMI 3 Bluray. Alles op Arc en CEC gezet. Wanneer ik de rechter bovenknop op de KPN AB indruk gaat regelmatig de TV, KPN box en de Denon aan, maar ook vaak niet, wel beeld maar geen versterker aan. Als ik beide knoppen indruk, TV en KPN heb ik het zelfde probleem alleen dan gaat de TV enige keren uit en weer aan, achter elkaar en eindigd dan met wel of geen beeld. Soms werkt alles, maar dan geen geluid terwijl wel de Denon aan staat. Dan moet ik even van zender wisselen en dan heb ik geluid.
Zijn er meer met dit probleem. Of wat gaat er fout.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt