Skip to main content
Vraag

Heb ik recht op omruilgarantie bij aankoop van een SoundBox?

• May 21, 2025
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Heb ik ook recht op omruil garantie bij aanschaf van sound box en hoelang?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 21, 2025

Wat bedoel je met "omruil garantie"?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 21, 2025

Je koopt ook geen soundbox, maar huurt deze.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2025

Als mij de sound box niet bevalt om wat voor reden ook , kan ik hem dan terug sturen en binnen wat voor tijd?

• May 21, 2025

Wat hierboven al vermeld is: je huurt hem en je kunt dus op elk gewenst moment de huur ervan opzeggen, over een maand, over een half jaar, over twee jaar of wat dan ook. Dan krijg je van kpn vanzelf het verzoek om 'm terug te sturen. Of je dan weer een gewone tv+ box wilt kun je dan ook aangeven. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@matthsarelse, wat jammer dat de Soundbox niet bevalt. Goed om te weten: de Soundbox is nog volop in ontwikkeling. Ons TV team werkt er hard aan om het product te verbeteren, zodat ook jij er uiteindelijk plezier aan kunt hebben.

Wil je hier liever toch niet op wachten? Dan klopt het wat hierboven is gezegd:

Wat hierboven al vermeld is: je huurt hem en je kunt dus op elk gewenst moment de huur ervan opzeggen, over een maand, over een half jaar, over twee jaar of wat dan ook. Dan krijg je van kpn vanzelf het verzoek om 'm terug te sturen. Of je dan weer een gewone tv+ box wilt kun je dan ook aangeven.