Skip to main content

zins 11-11-2024 heb ik mijn pluspakket maar ik mis kanalen zoals RTL lounge, RTL crime en ONS tv zitten deze er niet meer op vooral ONS tv is voor mijn moeder van 92 een gemis. Gaarne meer info er over als een van die zenders er niet meer inzitten dan stop ik me het pluspakket.

Hallo @QuoVadis1955 geef de tv-decoder eens een herstart, dan moet ook ONS er weer gewoon bij zijn.

Daar was een issue mee begin van de dag.

Hi @QuoVadis1955, welkom bij onze community. 

ONS hoort er zeker in te zitten, staat het Pluspakket nog wel actief? Dit kun je zien in Mijn KPN. Als dit het geval is adviseer ik je net als JanD om de ontvanger even opnieuw op te starten. Werkt het dan wel? 

Bedankt voor de antwoorden ons tv heb ik maar de rest niet bvb RTL lounge,  RTL Crime en nog meer. Ik heb contact gehad met KPN zo een uur hebben ze meegekeken mijn ontvanger opnieuw opgestart enz, maar er blijkt een storing te zijn volgens de medewerker een storing van 24 tot 36 uur . Ik hou het in de gaten of dan is opgelost dan moet ik weer KPN contacteren

@QuoVadis1955 is dit inmiddels opgelost? Wel zo fijn om alle zenders te krijgen waarop je geabonneerd bent. 😉

Weer contact gehad gisteren en is opgelost de rede dat ik niet alles onvang was dat het niet goed was aangemeld

Weer contact gehad gisteren en is opgelost de rede dat ik niet alles onvang was dat het niet goed was aangemeld

Dankjewel voor de terugkoppeling hier. Fijn om te lezen dat alles nu goed werkt. 🙂

Reageer