Sinds een paar maanden heeft KPN mij de DIW7022 box gestuurd ivm het overstappen naar een zakelijk abonnement, had ik dat maar niet gedaan, want sindsdien is het niets dan ellende. Sinds die tijd heb ik een groot aantal problemen, waaronder een vertraagd geluid tov het beeld, verspringende programma's die bij terugkijken ineens een stuk vooruit springen, Netflix dat constant blijft hangen op 0% terwijl dat bij de APP in de TV op dat moment WEL prima werkt, spontane resets van de box als je gewoon in het menu iets wilt selecteren etc etc.Â
Â
Nu heb ik ook ongeveer sinds ik die dingen heb regelmatig dat ineens het geluid van mijn soundbar met subwoofer akelige geluiden begint te maken, het best te omschrijven als geplop in de subwoofer en een vervormde bas die klinkt alsof de subwoofer van binnen aan flarden uit elkaar hangt. Als je de KPN ontvanger reset is het weg, en als je bv geluid afspeelt via bv spotify op de telefoon dan is dit nog nooit voorgekomen, ik heb dus een ernstig vermoeden dat ook deze storing wéér te maken heeft met de KPN box, aangezien de software daarin nog steeds na maanden van updates niet naar behoren funtioneert.
Â
Heeft iemand anders daar ook soms last van, en denk je wellicht ook in eerste instantie dat je soundbar kapot is?
Â
Â