Skip to main content

Ik heb de nieuwe Arris VIP 5202 op dezelfde plaats als de oude ontvanger. Nu werkt de afstandsbediening alleen als ik dichtbij sta. Via het menu info, zie ik staan: Afstandsbedieningversie: niet op bluetooth. Ik weet niet hoe ik om kan schakelen naar bluetooth. Ik heb een afstandsbediening type 2782

Ik kan op dit moment nog geen afstandsbediening opsturen, de vorige logistieke opdracht staat nog open. Heb je de tv-ontvanger al op kunnen halen bij het servicepunt @haloc?


Lukte nog niet, ws wel vanmiddag👍🏻🙋🏻‍♂️


Helemaal goed, dan wacht ik dat ook af 🙂


De nieuwe ontvanger heb ik inmiddels in huis en aangesloten. Het wachten is nu op de bijbehorende AB


Ik zie nu inderdaad een melding dat de ontvanger is opgehaald, De oude ontvanger wordt nog teruggestuurd van het servicepunt naar het logistieke centrum, zodra die verwerkt is kan ik de afstandsbediening sturen. Ik krijg nu nog de melding dat het nog niet kan. Ik hou het weer voor je in de gaten en stuur 'm zodra het kan!


👍🏻bedankt Jasper


Goedemorgen @haloc, de logistieke handeling is nu afgerond zo te zien. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd nu dus, die zal je vermoedelijk morgen ontvangen!


Hallo Jasper, ik heb de ab nog niet ontvangen. Heb je een track and trace no voor mij?


Heb je 'm nog niet ontvangen @haloc? Ik zie een melding dat die op de 12e zou zijn bezorgd. Zit de afstandsbediening misschien in een brievenbus?


Nee werkelijk waar niet ontvangen..??


Jasper, ik heb de ab vandaag in de bus gevonden. Daarmee is alles opgelost, bedankt en een fijne avond gewenst! 👍🏻🙋🏻‍♂️


Ah gelukkig @haloc! De afstandsbediening zat goed verstopt in de brievenbus dus 🙂 Graag gedaan, en veel kijkplezier op beide ontvangers!


Even nog voor de goede orde. de AB is gisteren dus 14 maart afgeleverd in onze brievenbus. Vreemd dat jij een melding krijgt dat het de 12e bezorgd zou zijn. Op de enveloppe stond geen datum. Fijn weekend!


Dat is wel vreemd inderdaad, die data komt niet overeen dus. Mogelijk was het in een verkeerde brievenbus bezorgd en hebben die mensen 'm alsnog in jouw brievenbus gedaan, of was de datum die ik zag een geplande levering en kon die door omstandigheden niet gehaald worden. Je hebt 'm in elk geval nu 🙂