Skip to main content

Sedert de installatie van nieuwe ontvangers is het TV geluid extreem laag. In een topic van NEGEN maanden geleden is dit door KPN beantwoord met:  “Er wordt aan gewerkt en er komen software updates”. 
Helaas na NEGEN maanden nog geen enkele verbetering. 
Beste KPN kan ik nog wat van jullie verwachten om dit probleem eindelijk op te lossen. 
 

Dat verbaast me want ik heb vorige week de nieuwe ontvanger geplaatst en herken dit helemaal niet. Heeft u het geluid ingesteld met de bijbehorende afstandbediening?


Ja ik heb alles geprobeerd maar ik moet nog steeds het TV geluid veel harder zetten dan bij de vorige ontvangers. Tevens hetzelfde probleem bij mijn zus met nieuwe ontvanger.  


Ook als u het volume van de ontvanger op maximaal zet dan is het niet voldoende??


Wij herkennen dit een beetje.
Het geluid is iets zachter dan bij de vorige box, maar het geluidsniveau verschilt nu wel erger per zender dan eerst.

op zich geen probleem, maar het valt wel op.


Zit er dan een volumeregeling op de ontvanger box. 


Zit er dan een volumeregeling op de ontvanger box. 

Jazeker. U kunt met de witte kpn afstandbediening het geluid harder of zachter zetten. 


Makkelijkste is. Google knop indrukken en zeg "volume maximaal".

Of anders

Tandwiel - apparaat - afstandsbediening en accessoires - KPN afstandsbediening L8 - bedien je tv met de KPN afstandsbediening - Uit: bedien het volume van de box...


Zit er dan een volumeregeling op de ontvanger box. 

Jazeker. U kunt met de witte kpn afstandbediening het geluid harder of zachter zetten. 

Dit is alleen als je zoals @PeterG aangeeft de instelling hebt staan dat je niet het volume van de TV bedient of van wat anders, maar van de box.


Hartelijk dank. Dat ga ik proberen. 
Volgende vraag: als ik daarna de instelling weer terug zet op TV (ivm op tv aangesloten soundbar) blijft de box dan zo hard staan. 


Hartelijk dank. Dat ga ik proberen. 
Volgende vraag: als ik daarna de instelling weer terug zet op TV (ivm op tv aangesloten soundbar) blijft de box dan zo hard staan. 

jep! die blijft dan staan hoe hij stond!


Reageer