Skip to main content

Ik heb onlangs mijn abonnement gewijzigd.

Ik moest hierdoor een tv ontvanger terugsturen en zou hiervoor een doos ontvangen met een retouradres.

Op die doos heb ik bijna 4 weken gewacht totdat hij 11 mei binnen kwam en toen heb ik dezelfde dag om 14.34 uur alles retour gestuurd.

Wat schetst mijn verbazing 2 dagen later krijg ik een herinnering gestuurd via de mail.

Die heb ik toen beantwoord met de barcode van de verstuurde apparatuur.

Het is nu 21 mei en nu heb ik inmiddels de 2e herinnering toe gestuurd gekregen.

Het is zo als wij hier in de buurt zeggen daar zakt mij de boek vanaf want er wordt ook nog geschreven dat ik dat maar even binnen 7 dagen moet retourneren. 

Ik heb nu het bonnetje wat ik ontvangen heb van PTT Post in gescand en voeg hem toe.

Ik hoop dat het hiermee geregeld is en dat jullie de administratie een beetje op orde kunnen krijgen.

 

hoe naja…
Laat ik het netjes houden en eengeven dat mijn broek ook van zoiets afzakt. Dat zou in mijn bedrijf niet snel gebeuren en ALS zoiets gebeurd is het direkt chefsache en los ik het zelf op.


 


Hallo en welkom, @Fredraket! Goed dat je ons een berichtje stuurt. Als je de apparatuur al retour hebt gestuurd, mag je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Voor de zekerheid maak ik graag een melding voor onze logistieke afdeling dat je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?