Skip to main content

Normaal gesproken kon ik het vragenuurtje ook via serie-opname inplannen. Waarom is deze keuze niet meer mogelijk?

Hallo @Jos036, serie opname voor dit vaste terugkomende uurtje zou natuurlijk heel handig zijn. Wellicht kan mede-KPN'er @TijtheMan eens zijn licht hierover laten schijnen. 


Het gekke is dat de mogelijkheid er altijd was, tot begin dit jaar.


Het gaat ws om de wekelijkse uitzending op NPO1 ?
Op NPOpolitiek is het ook te zien, daar gaat de EPG altijd in blokken van 2 uur.
Is die wel als serie opname te gebruiken ?

Uit dit onderwerp :

Haalde ik deze tekst :

via deze website :

https://debatdirect.tweedekamer.nl/

is het uitstekend te volgen, op pauze te zetten, terug te kijken, de bijbehorende stukken in te zien (voor wie daar zin in heeft !) zien wie de spreker is en van welke partij.

De bediening is even wennen maar niet moeilijk.


Hallo Lees,

Het gaat inderdaad om NPO1. 

Jos


Nee op NPO politiek ook niet.


Hallo Jeroen,

Weet jij misschien nog iemand die deze vraag kan oplossen? Of moet de vraag onder een andere noemer gesteld worden?

Het vreemde vind ik is dat het tot het kerstreces wel mogelijk was. Dus iemand heeft het moedwillig uitgezet. Moet ik bij klantenservice zijn?

Ik houd van gemak en dit was juist zo makkelijk.

Jos


Je kunt ook gebruik maken van Terugkijken...ga in de gids naar het Vragenuurtje (op NPO Politiek, kanaal 83 zit ook een "knip" om 14.00 volgens mij).

Is tot een week na uitzending terug te kijken, @Jos036. Hoef je ook verder niks in te stellen.


(op NPO Politiek, kanaal 83 zit ook een "knip" om 14.00 volgens mij).

De EPG gaat daar altijd in blokken van 2 uur, op de even uren.

Is tot een week na uitzending terug te kijken, @Jos036. Hoef je ook verder niks in te stellen.

Dan kan ik dit aanbevelen :

( wie koos hier het beste antwoord ? )


Dank jullie voor de antwoorden, maar de vraag waarom die mogelijkheid opeens is afgesloten zit er niet bij. Overigens vind ik het makkelijker om naar opnames te gaan en het dan bekijken, dan terug te gaan in het programmaoverzicht en het dan te bekijken.

Ook is het mogelijke om elke week opnieuw opnemen in te schakelen, maar zoals gezegd serie-opname is het makkelijkst en die keus is opeens weg gehaald.

Jos


Had je misschien/waarschijnlijk al bedacht: in de gids is het geen serie/seizoen (meer), en daarom ook geen serieopname mogelijk. Als je nog oude serieopnames hebt dan zie je daar wel een seizoen en aflevering binnen dat seizoen bij staan.

Ik zou dus zeggen dat de gegevens in de gids niet meer goed zijn. Maar wie daar verantwoordelijk voor is: ik heb geen idee.


Ik heb intern nog eens navraag gedaan naar Het Vragenuurtje @Jos036 


Ik zie dat ik de uitkomst van het navragen hier nog niet teruggekoppeld heb @Jos036. Het verzoek is gedaan vanuit KPN aan de NPO om weer serienummers aan de Gids info toe te voegen. Waardoor het dus weer mogelijk moet zijn om "Het Vragenuurtje" weer als serie in te plannen. 


Hallo Jeroen

Dank voor je reactie.

Sinds deze week lukt het weer zag ik.

Dank voor het navragen en hierdoor de oplossing.

M.vr.gr.

Jos