Beste lezer, het beeld en geluid valt vaak weg met bovenstaande Arris ontvanger, sluit ik het oude type ontvanger aan dat werkt alles goed.
Soms gaat het een uur goed met de VIP 5202 en dan valt beeld en geluid constant weg.
Nieuwe software gedownload ontvanger nogmaals gereset (frisse start) zonder resultaat.
Heeft iemand voor een oplossing?
Alvast bedankt voor de moeite.
H.J. Simpelaar.
Beste antwoord door Maja van KPN
Kan het zijn dat je een abonnement hebt voor 100Mbit/s ​@Box-12? Als dat het geval is hoor je de 100 wel te halen, maar niet veel meer dan dat.
Het lijkt me op dit moment sowieso raadzaam om hier even telefonisch contact over te hebben met onze klantenservice. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten om te kijken waar de lage snelheid door veroorzaakt wordt.
Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei.
Ik heb geen reactie meer van je gezien en zie ook nog geen adresgegevens in je profiel staan, dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.