Skip to main content
Antwoord

Het geluid van de Soundbox valt tegen

• May 6, 2025
  • 15 reacties
  • 617 keer bekeken

ik heb vandaag kpn tv ontvanger, soundbar  geïnstalleerd. Alles werkt prima,maar het geluid valt tegen,jammer. 

Theo v Hoof

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Theovanhoof5, welkom op de KPN Community!

Jammer om te lezen dat je het geluid tegen vindt vallen. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat de situatie precies is. In de titel gaat het namelijk over de nieuwe KPN TV+ Soundbox, maar in jouw bericht spreek je over een soundbar die je geïnstalleerd hebt. Kan je misschien wat meer informatie geven?

Misschien heb je ook iets aan onderstaande Kennisbank artikelen:

• Voor de KPN TV+ Box:
  • Voor de KPN TV+ Soundbox: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Theovanhoof5, welkom op de KPN Community!

Jammer om te lezen dat je het geluid tegen vindt vallen. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk wat de situatie precies is. In de titel gaat het namelijk over de nieuwe KPN TV+ Soundbox, maar in jouw bericht spreek je over een soundbar die je geïnstalleerd hebt. Kan je misschien wat meer informatie geven?

Misschien heb je ook iets aan onderstaande Kennisbank artikelen:

• Voor de KPN TV+ Box:
  • Voor de KPN TV+ Soundbox: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

goedeavond

Bedankt  voor de reactie, het gaat over de nw KPN + Soundbox.

alles heb ik al geprobeerd, maar het geluid klinkt echt niet als een soundbar. 

Grt Theo 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Kan je misschien meer vertellen over waarom jij het niet vindt klinken als een soundbar? En met welke soundbar vergelijk je het dan? Want er zit natuurlijk nogal wat verschil in.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2025

goedemorgen 

Ik snap wel dat ik het niet moet vergelijken met een echte soundbar,maar er wordt reclame en geschreven dat het een geweldig geluid is,dat is het dus niet.

Theo 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oke, maar nu weet ik nog niet waarom je dit vindt. Kan je dat nog uitleggen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2025

het geluid klinkt zo hol,ik heb de keuze op aangepast gezet.

grt Theo 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit zegt mij eigenlijk weinig. Als je wilt dat we meedenken, wat we graag doen, is het echt nodig dat je meer vertelt. Wij zien/horen niet wat jij ziet/hoort. Dat kunnen wij alleen weten als jij het ons vertelt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2025

nu heb ik het al diverse malen doorgeven, 

Ook telefonisch, ik kan er niet meer van zeggen 

Theo 

• May 13, 2025

het geluid klinkt zo hol

(het is maar een idee) Zou het geluid van de TV ook nog (zachtjes) aan staan ? Als die 2 dan net niet gelijk lopen ( dat heb je met die moderne digitale dingen ) dan zou het inderdaad hol kunnen klinken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2025

Zal het vanavond nog eens controleren 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2025

goedeavond 

Het geluid van de tv stond uit.

Maar ik constateer en Mijn vrouw dat het holle geluid weg is,het klinkt nu stuk beter.

Wat is er gebeurt ?

Peter1712
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 14, 2025

Als je vooraf de ervaringen had gelezen, dan had je ook kunnen weten dat het geluid niet bijzonder spectaculair is en kan ook niet tippen aan een soundbar. Ik heb het geluid ook mogen horen bij mijn buurman die ook dit kastje heeft, het geluid is blikkerig en je krijgt het idee of je in een grot woont.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Dat is nogal overdreven hoor 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Theovanhoof5 Fijn dat het geluid nu beter klinkt. Ik weet niet wat er veranderd is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Jammer dat het geen enkel verschil maakt als je het het geluid kiest op aangepast of een andere keuze maakt.