Skip to main content

@Haroldesch , @Alexandra ,

Het is om moedeloos van te worden… in het forum met de nieuwe updates mag je niets melden over dit probleem (daar mag blijkbaar alleen “HOERA” geroepen worden) en zoals @Haroldesch zegt, kun je via een ‘draadje’ of telefonisch voor de 643e keer uitleggen hoe je setup is….

Het is gewoon dramatisch met het synchroon lopen en dat weet KPN zelf ook vast dondersgoed.
Het wordt afgedaan met ‘individueel probleem’ in het update forum, maar dat is uiteraard onzin. Vele individuele problemen maken volgens mij gewoon een generiek probleem.

Wees eens eerlijk KPN, is het probleem nu wel of niet bekend en zo ja, wanneer is het opgelost?
Wat is nu de reden dat dit er nu opeens is en eerder niet? Jullie lijken iets te introduceren en ik moet mijn instellingen aanpassen? Dat is toch raar? Dan moet het ergens vandaan komen.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb je in je Samsung tv bij geluid de instelling wel op doorloop staan en niet op automatisch?

ps dus kpn kastje op passthrough en tv op doorloop.


@pietheingrun ,

Die instelling op de Samsung kan ik niet vinden. Wel stond eARC uit of zoiets en die heb ik nu aangezet.
Als je dat activeert, dan kun je iets met vertraging instellen (stond standaard op 100) en die heb ik op 0 gezet.

KPN kastje moest ik eerder wat vertraagd instellen, maar heb ik nu ook uitgezet (geen vertraging).
Nu lijkt het vooralsnog in orde te zijn. Thanks!

Wat ik nu denk, is dat ik diverse settings aan heb moeten passen met mijn vorige kastje en die zijn nu met het nieuwe kastje niet meer nodig. Alleen…. dat heeft niemand ooit gezegd om alles weer terug te zetten.

Hopelijk blijft het nu goed.

Thanks zover!

 


 Onder earc kun je de instelling op doorloop zetten. Dit werkt alleen als je kijkt via het kpn kastje. Als je interne apps gebruikt kun je doorloop niet kiezen.