Skip to main content
Beantwoord

Het iTV kastje is defect

• 23 maart 2025
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Rachma1988
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,
Het ITV kastje is defect bij ons. A.u.b. help ons.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rachma1988 ,

Voor nu kun je TV kijken via de KPN TV+-app op jouw TV of telefoon. Of via tv.kpn.com. 

Wat betreft de defecte ontvanger: 

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36581 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hallo ​@Rachma1988 ,

Voor nu kun je TV kijken via de KPN TV+-app op jouw TV of telefoon. Of via tv.kpn.com. 

Wat betreft de defecte ontvanger: 

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Rachma1988
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Helder! Bedankt!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Rachma1988, is het gelukt om een nieuwe werkende tv-ontvanger te krijgen? 

Rachma1988
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Ja! Bedankt! Echter, lukt het niet om een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de app

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36581 reacties
  • 25 maart 2025

Dan weer contact opnemen met de klantenservice via de link uit mijn eerste reactie. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie dat er voor jou een melding openstaat voor terugkoppeling bij de technische dienst. Voor de afstandsbediening heb ik een toelichting gegeven op de melding, zodat er een afstandsbediening voor jou kan worden aangevraagd. 

Rachma1988
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Bedankt! Lief van jullie! 🙏🏼 

Reageer