Skip to main content
Beantwoord

Het laden van de video is mislukt als ik probeer te casten via Chromecast

• May 14, 2025
  • 10 reacties
  • 456 keer bekeken

Sinds één of twee weken krijg ik de melding “Het laden van de video is mislukt" als ik een programma (zowel Live als terugkijken) naar mijn TV wil streamen via Wifi naar Chromecast. Het cast icoontje wordt wel groen. Terugkijken om de smartphone lukt wel.

Dat geldt zowel vanaf een Android 15 Samsung smartphone als vanaf een iPad.

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat vervelend dat streamen naar de Chromecast de laatste tijd niet meer lukt, ​@Ad S.. Mijn advies is om alle apparaten eens opnieuw op te starten, dus de Chromecast, de TV, jouw telefoon en het modem. Probeer het daarna nog eens.

10 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat vervelend dat streamen naar de Chromecast de laatste tijd niet meer lukt, ​@Ad S.. Mijn advies is om alle apparaten eens opnieuw op te starten, dus de Chromecast, de TV, jouw telefoon en het modem. Probeer het daarna nog eens.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2025

Het opnieuw opstarten van de Chromecast heeft geholpen.

Bedankt, Denise.

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Heb zelfde probleem wil gewoon  niet alles gedaan wat er staat  bij jullie maar het werkt gewoon niet 

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Sinds vanavond - terwijl we vanmorgen ‘gewoon’ nieuws gekeken hebben, krijgen we de melding kan de video niet laden.

we hebben alles geprobeerd, tv uit, wifi uit, chromecast helemaal uit naar fabrieksinstellingen, niets helpt, we blijven de melding krijgen .

netflix, hbo max doet het. Wat kunnen we nog meer doen? Bloedirritant dit

• Topper
  • June 16, 2025

Hier ook hetzelfde 🙁  bloedirritant.
@KPN, zou graag weten wat hieraan te doen.
We horen graag! 

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Hier zelfde probleem, àlles geprobeerd wat er staat, geen beeld

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Hier zelfde probleem. Hoe op te lossen? Las in een ander forum dat dit een jaar geleden al een probleem is bij veel gebruikers. De beloofde updates hebben nog geen succes. 

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Huh?? Ineens is er weer beeld?? Wat is/was de reden dat er een paar uur niets te kijken viel… werkelijk geen idee, maar afijn, het schijnt dat het ineens opgelost is

• Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Nou is alles weer goed we hebben beeld 😊

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Er lijkt gisteren een korte storing te zijn geweest. Gelukkig werkt het nu weer. :)