Skip to main content

 

Wat zijn de eerste drie octets van het IP adres die je op www.whatsmyip.org te zien krijgt?

Kan je wel inloggen in de MijnKPN app?


Gisteravond kon ik de app prima gebruiken, vanochtend niet. Bij openen zie je eerst dat groene vlak dat omhoog gaat, daarna blijft het zwart. Online kan ik nog steeds geen opnames kijken, KPN beweert nog steeds dat ik in het buitenland verblijf. Ik hoop dat het nu eens een keer opgelost wordt! 😔🙁. Besef svp wel dat deze functies onder mijn abonnement vallen. Bovenste illustraties: het gesteggel van KPN. Ik heb dan geen MacBook, het geeft wel het eea aan 


Gisteravond kon ik de app prima gebruiken, vanochtend niet. Bij openen zie je eerst dat groene vlak dat omhoog gaat, daarna blijft het zwart. Online kan ik nog steeds geen opnames kijken, KPN beweert nog steeds dat ik in het buitenland verblijf. Ik hoop dat het nu eens een keer opgelost wordt! 😔🙁

Ook in het buitenland kan je prima opnames kijken. Het is wel zo dat buitenshuis niet van alle zenders de opnames bekeken kunnen worden. Waar ben je nu dan?

En wat zijn nu toch de eerste drie octets van jouw IP adres als je die problemen ervaart want zonder die informatie wordt het verdomde lastig om een mogelijke oorzaak uit te sluiten.


Gisteravond kon ik de app prima gebruiken, vanochtend niet. Bij openen zie je eerst dat groene vlak dat omhoog gaat, daarna blijft het zwart. Online kan ik nog steeds geen opnames kijken, KPN beweert nog steeds dat ik in het buitenland verblijf. Ik hoop dat het nu eens een keer opgelost wordt! 😔🙁

Ook in het buitenland kan je prima opnames kijken. Het is wel zo dat buitenshuis niet van alle zenders de opnames bekeken kunnen worden. Waar ben je nu dan?

In Timboektoe

 

En wat zijn nu toch de eerste drie octets van jouw IP adres als je die problemen ervaart want zonder die informatie wordt het verdomde lastig om een mogelijke oorzaak uit te sluiten.

 


Gisteravond kon ik de app prima gebruiken, vanochtend niet. Bij openen zie je eerst dat groene vlak dat omhoog gaat, daarna blijft het zwart. Online kan ik nog steeds geen opnames kijken, KPN beweert nog steeds dat ik in het buitenland verblijf. Ik hoop dat het nu eens een keer opgelost wordt! 😔🙁

Ook in het buitenland kan je prima opnames kijken. Het is wel zo dat buitenshuis niet van alle zenders de opnames bekeken kunnen worden. Waar ben je nu dan?

In Timboektoe

 

En wat zijn nu toch de eerste drie octets van jouw IP adres als je die problemen ervaart want zonder die informatie wordt het verdomde lastig om een mogelijke oorzaak uit te sluiten.

 

Ik ga hier nogmaals geen persoonlijke gegevens plaatsen, daar ben ik verdomde overtuigd van. Ik heb net KPN klantenservice gebeld. Er wordt tot 3 keer toe automatisch opgehangen. Wat een amateurisme. En vragen waar ik nu ben.. ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt.


Gisteravond kon ik de app prima gebruiken, vanochtend niet. Bij openen zie je eerst dat groene vlak dat omhoog gaat, daarna blijft het zwart. Online kan ik nog steeds geen opnames kijken, KPN beweert nog steeds dat ik in het buitenland verblijf. Ik hoop dat het nu eens een keer opgelost wordt! 😔🙁

Ook in het buitenland kan je prima opnames kijken. Het is wel zo dat buitenshuis niet van alle zenders de opnames bekeken kunnen worden. Waar ben je nu dan?

En wat zijn nu toch de eerste drie octets van jouw IP adres als je die problemen ervaart want zonder die informatie wordt het verdomde lastig om een mogelijke oorzaak uit te sluiten.

Ik wil best mijn eerste drie octets geven, maar alleen aan iemand van KPN,  écht niet hier op de community. Dat wordt ook afgeraden wegens misbruik van gegevens. Helaas is de klantenservice niet bereikbaar, op meerdere nummers. Ik ga het later weer proberen


En wat zijn nu toch de eerste drie octets van jouw IP adres als je die problemen ervaart want zonder die informatie wordt het verdomde lastig om een mogelijke oorzaak uit te sluiten.

 

Ik ga hier nogmaals geen persoonlijke gegevens plaatsen, daar ben ik verdomde overtuigd van. 

Wat is je probleem met het vermelden van de eerste drie octets van jouw IP adres, waar ben je bang voor?

De mijne mag je ook rustig weten, geen enkel probleem terwijl ik toch behoorlijk “op mijn privacy” ben.

Niemand die hier iets mee zal kunnen.

 

Ik vind het wel heel erg jammer dat je die drie octets niet plaatst want ik ken meerdere voorbeelden van een soortgelijk issue waarbij weldegelijk bleek dat het IP adres (onterecht) als buiten de EU geregistreerd stond. 

Mocht je toch die drie octets willen delen, deel dan het IP adres vanaf het apparaat waarop je dat probleem ervaart en ook zonder dat het apparaat tussendoor geen verbinding meer heeft gehad.


Via wifi buiten Nederland maar EU kan gebruik van de tv app ook niet gegarandeerd. Hotels en vakantie parken hebben niet altijd een Europese partner voor wifi / internet. 

Derhalve: hoe werkt het via mobiel internet? Dan wel?

Als je nu ook niet op de wifi thuis zit zie ook ik het 'bezwaar' van het eerste deel IP al helemaal niet. 

 


Via wifi buiten Nederland maar EU kan gebruik van de tv app ook niet gegarandeerd. Hotels en vakantie parken hebben niet altijd een Europese partner voor wifi / internet. 

Derhalve: hoe werkt het via mobiel internet? Dan wel?

Als je nu ook niet op de wifi thuis zit zie ook ik het 'bezwaar' van het eerste deel IP al helemaal niet. 

 

Wat heb ik met buiten Nederland te maken?


In welke Timboektoe ben je?

Timboektoe in Velsen-Noord?

 

Timboektoe in Culemborg?

 

Of Timboektoe in Mali?

 


In welke Timboektoe ben je?

Timboektoe in Velsen?

 

Timboektoe in Culemborg?

Of Timboektoe in Mali?

 Ik heb meerdere malen heel erg duidelijk benoemd dat ik in Nederland ben. Als er dan over attractieparken en hotels in het buitenland gepraat wordt en men dan nog niet snapt dat ik in Nederland ben, dan word ik eventjes sarcastisch. Ik heb inmiddels iemand van KPN te pakken, die is voor mij aan het kijken. Die mag óók mijn IP-adres hebben. Er is hier nu 3x om gevraagd. Door mensen die níét bij KPN werken. Mijn eerste antwoord was blijkbaar niet duidelijk. Ik ben helemaal klaar met dit forum waar ik alleen maar belachelijk gemaakt wordt. Ik kom hier niet neer terug. 


Blijkbaar kan je ook niet tegen een grapje.

Ik hoop wel dat je nog even aan ons laat weten wat de oorzaak was van het niet in kunnen loggen, daar hebben anderen die welicht tegen hetzelfde issue aanlopen dan vast ook wat aan.

 

Ecaj schreef:

Ik heb meerdere malen heel erg duidelijk benoemd dat ik in Nederland ben.

Mag je me ook zeggen waar je dat erg duidelijk benoemd hebt.


Reageer