Skip to main content
Beantwoord

Het programma wat ik wilde is niet opgenomen, is daar iets misgegaan?

• May 26, 2025
  • 16 reacties
  • 145 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een dagelijks programma als serie opgenomen, dat gaat altijd goed maar vanavond heeft hij de aflevering niet opgenomen dus moest hem gedwongen via de gids terug kijken met commercials. Is er een storing bekend met het opnemen van programma’s?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hi allemaal! Fijn dat jullie dit melden :). 

Gisteren is de opname wel weer gelukt van De Bondgenoten. Dus ik weet ook niet wat er aan de hand was waarom de maandagaflevering niet opgenomen werd.

Er stond bij de maandagaflevering helaas een verkeerd ID, waardoor deze inderdaad niet opgenomen is. Sorry daarvoor!

Gisteren weer serie 6 van Botched (E!) geprogrammeerd. Afl 1 kwam in de serie, daarna vanaf 7 weer. Heel raar. 2 tot en met 6 maar handmatig toegevoegd.

We proberen te achterhalen wat er niet goed gaat, maar volgens mij staat alles aan onze kant goed. Kan je het verduidelijken met data/tijdstippen? Dan gaan we verder op onderzoek uit!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2025

Zucht. Waarom vermeld je niet wélk programma (serie) op welke zender? Hier kunnen we toch niks mee. Dan kan het tv team nog nachecken. 

Die uitzending zal wel niet goed gecodeerd in de gids gestaan hebben. Ik ben al 3 dagen bezig om 11 gemiste afleveringen in een serie opname van Botched op E! alsnog te kijken via de gids. Daarna kan ik weer verder met de opgenomen afleveringen. Gelukkig worden er dagelijk 3 afleveringen uitgezonden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

Is dat belangrijk dan, ***! Met je zucht…

Admin: aangepast i.v.m. taalgebruik

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 27, 2025

Hoi ​@freak969 

Natuurlijk is dat erg belangrijk, weet je wel hoeveel zenders en hoeveel series er zijn ?
Zonder die info kunnen we niets met je bericht.
En schelden is ook niet toegestaan op het forum.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 27, 2025

Is dat belangrijk dan, ***!

Anders zou ik het niet vragen. Je vindt het kennelijk toch niet zo belangrijk. Zonder die gegevens kunnen ze de gids informatie voor je serie niet nakijken natuurlijk. Maar nu houdt het hier wel op, ja. Als je het niet vermeld.

Dan vraagt de moderator het wel. Reageer je dan ook zo?

Fijne dag nog.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

Je kunt ook normaal een vraag stellen, en dat toontje van je achter wegen laten. Maar blijkbaar ben je hier te pedant voor.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

Het gaat overigens om De Bondgenoten van gisteravond 19.30 uur op SBS 6.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 27, 2025

Dat toontje kwam omdat je hier al lang actief bent. Dan mag je toch verwachten dat je weet welke informatie er nodig is in een situatie.

Maar goed, we gaan weer verder.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

Ik ben hier dan wel lang, maar niet altijd actief.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@freak969, welkom terug! Ik neem deze feedback mee. Het is daarvoor inderdaad wel belangrijk te weten welk programma en welke uitzending het om gaat.

Ik ben het wel met je eens dat ​@PeterG de zucht wel achterwege had kunnen laten maar het is niet de bedoeling elkaar hier aan te vallen of naar elkaar te schelden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

Gisteren weer serie 6 van Botched (E!) geprogrammeerd. Afl 1 kwam in de serie, daarna vanaf 7 weer. Heel raar. 2 tot en met 6 maar handmatig toegevoegd.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 28, 2025

Hoi ​@freak969, welkom terug! Ik neem deze feedback mee. Het is daarvoor inderdaad wel belangrijk te weten welk programma en welke uitzending het om gaat.

Ik ben het wel met je eens dat ​@PeterG de zucht wel achterwege had kunnen laten maar het is niet de bedoeling elkaar hier aan te vallen of naar elkaar te schelden.

Gisteren is de opname wel weer gelukt van De Bondgenoten. Dus ik weet ook niet wat er aan de hand was waarom de maandagaflevering niet opgenomen werd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

Hoi, ook bij Ziggo gaat het (vaak) mis met Bondgenoten. Is zelfde gidsleverancier als kpn.

Is nog geen excuus. Alleen een constatering.

Wel opvallend dat beide providers (Ziggo had de leverancier en dat topic eerder) nu dus allebei dezelfde leverancier hebben én dit topic… 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi allemaal! Fijn dat jullie dit melden :). 

Er stond bij de maandagaflevering helaas een verkeerd ID, waardoor deze inderdaad niet opgenomen is. Sorry daarvoor!

We proberen te achterhalen wat er niet goed gaat, maar volgens mij staat alles aan onze kant goed. Kan je het verduidelijken met data/tijdstippen? Dan gaan we verder op onderzoek uit!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

CORRECTIE. Betrof (ook weer na s4) Seizoen 5. Onderstaande aangepast 38 minuten na plaatsen van dit bericht. Om 15:06 uur.

Botched! seizoen 5, op E! (71) start op 29 mei om 03:00.

Alleen afl. 1 werd gepland met “serie opnemen”. (TV+ ontvanger). En afl 7 e.v.

1 t/m 6 handmatig moeten instellen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

CORRECTIE. Betrof (ook weer na s4) Seizoen 5. Onderstaande aangepast 38 minuten na plaatsen van dit bericht. Om 15:06 uur.

Yes, ik zie het inderdaad. Seizoen 6 aflevering 1 t/m 4 staan in ieder geval netjes in de serieopname bij mij :).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

Ah, nog een Botched liefhebber! ( ​@Marcia van KPN ) 😀. Ook al zijn de afleveringen zo'n 10 jaar oud, het blijft boeien. Vooral de “menselijke poppen”.