Skip to main content

Bij mij werkt het aanmaken van een Favoriete zenderlijst niet goed. Het selecteren van de optie 'Alleen favoriete zenders' werkt niet. Ik krijg tevens de melding dat er geen favoriete zenderlijst is aangemaakt. Die heb ik WEL aangemaakt en opgeslagen. Na een Herstart van de tv+ box is mijn Favoriete zenderlijst verdwenen, zodat ik opnieuw kan beginnen.

Oplossing geprobeerd maar werkt niet:

1) Ga naar zender 1

Naar beneden en daar favoriet (hartje) aanzetten (eventueel eerst uit en dan weer aan.

 

2) TV+ Box resetten 

 

3) Fabrieksinstellingen gebruikt te hebben  is het een grote puzzel om de juiste instellingen in al die

menu’s terug te vinden .

Zit er een fout/bug in de update van KPN tv+. Wat simpel moet zijn is nu een ergenis!

Hoi @Ruiten, dat klinkt niet zoals het hoort inderdaad. Als je een favorieten lijst hebt hoor je die ook te kunnen gebruiken en zien. Je hebt al meerdere dingen geprobeerd zoals het resetten, maar nog zonder soelaas. Hoeveel TV+ Boxen heb je, merk je dit op meerdere boxen of speelt het op een ervan?

We nemen dit punt mee naar de ontwikkelaars zodat zij er ook een blik op kunnen werpen.


Hallo Jasper, Ik ben in bezit van twee TV+ boxen, maar 1 in de winter in gebruik. Op de ander is op dit moment geen TV aangesloten,


Duidelijk, dank je. Dan wachten we een terugkoppeling van de ontwikkelaars af, zodra we die hebben komen we er op terug.


Nog even vermelden we hebben gewone KPN aansluiting met 90 mbits download- en 30 mbits uploadsnelheid.


Bij mij is het opslaan van favorieten zenders wel gelukt Als je ze opslaat met hartje ga dan niet via knopje met dat pijltje terug naar boven  maar gewoon naar boven scrollen en dan op opslaan drukken Zo is het mij wel gelukt En anders eerst via zender zelf hartje aanvinken (rood) dan kijken bij favorieten zender in menu of die hem heeft opgeslagen zo ja dan kun je je favorieten allemaal instellen Veel succes allemaal 


Miblo, scrollen naar boven hoe doe je dat zonder pijltjesknoppen?


Miblo, scrollen naar boven hoe doe je dat zonder pijltjesknoppen?

niet met dat kromme pijltje (“terug naar boven”) maar gewoon met de pijl (grijze ronde knop met pijlen) omhoog scrollen tot je bovenaan staat en op opslaan kan drukken Ben nu een dag verder en ze staan nog steeds opgeslagen 


Miblo, scrollen naar boven hoe doe je dat zonder pijltjesknoppen?

niet met dat kromme pijltje (“terug naar boven”) maar gewoon met de pijl (grijze ronde knop met pijlen) omhoog scrollen tot je bovenaan staat en op opslaan kan drukken Ben nu een dag verder en ze staan nog steeds opgeslagen 

Bij mij werkt dit niet! Wat stom.


Bij mij waren na een tijdje alle hartjes uit in het menu favorieten zenders instellen Ben dat menu uit gegaan en heb ik toen 1 zender voorzien van een hartje via dat menu wat eronder te zien is Toen bij favorieten zenders gekeken en bleef die staan Toen nog 1 zender zo ingesteld en blijven beide als favoriete zender staan en.toen via menu favorieten zenders instellen alle zenders ingesteld die ik wilde via hartje Naar boven scrollen en opslaan en bleven ze tot nu toe allemaal als favoriet ingesteld staan


Dit wordt opgelost in de komende update van de TV+ Box:

 


Dit wordt opgelost in de komende update van de TV+ Box:

 

Het is nu zonder problemen in een keer gelukt! Klasse


Bij mij werkt het aanmaken van een Favoriete zenderlijst niet goed. Het selecteren van de optie 'Alleen favoriete zenders' werkt niet. Ik krijg tevens de melding dat er geen favoriete zenderlijst is aangemaakt. Die heb ik WEL aangemaakt en opgeslagen. Na een Herstart van de tv+ box is mijn Favoriete zenderlijst verdwenen, zodat ik opnieuw kan beginnen.

Oplossing geprobeerd maar werkt niet:

1) Ga naar zender 1

Naar beneden en daar favoriet (hartje) aanzetten (eventueel eerst uit en dan weer aan.

 

2) TV+ Box resetten 

 

3) Fabrieksinstellingen gebruikt te hebben  is het een grote puzzel om de juiste instellingen in al die

menu’s terug te vinden .

Zit er een fout/bug in de update van KPN tv+. Wat simpel moet zijn is nu een ergenis!

Ik vraag mij af wat de meerwaarde is van “favorieten” als je het toch niet kan instellen.In februari 2024 ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN.

Wat bij TV+ niet mogelijk kan wel bij Ziggo. Dat is voor mij toch wel een teleurstelling. Bij Ziggo kon ik wel favoriete zenders instellen en zelf bepalen in welke volgorde. In een pakket zitten altijd zenders waarin ik geen interesse heb. 

In Excel heb ik een eigen favorietenlijst gemaakt die korter is dan de overzichtslijst van KPN.


Ik vraag mij af wat de meerwaarde is van “favorieten” als je het toch niet kan instellen.In februari 2024 ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN.

Wat bij TV+ niet mogelijk kan wel bij Ziggo. Dat is voor mij toch wel een teleurstelling. Bij Ziggo kon ik wel favoriete zenders instellen en zelf bepalen in welke volgorde. In een pakket zitten altijd zenders waarin ik geen interesse heb. 

In Excel heb ik een eigen favorietenlijst gemaakt die korter is dan de overzichtslijst van KPN.

 

Hallo 

  • P. den Brabander , favorieten selecteren lukt nu wel na tevredenheid alleen je kunt niet de volgorde bepalen. Bij Ziggo is het ook problemen, bij de buurman is het gras altijd groener!


Reageer