Skip to main content

Heb de finale dames hockey gekeken,de shootout op npo1 en npo3 gekeken geluid was op npo3 vele malen harder rara

Sinds de laatste updates is het alleen maar slechter geworden 

Hallo @B.J.S. ,

Dat zou zomaar kunnen komen door de regie vanuit Hilversum. Het is niet zo dat bij KPN iemand zomaar ineens het geluid harder zet op één zender. 


Via welke ontvanger ervoer je dat? En indien 7022, staat ie op passthrough of anders?

Verder… hier niet de moeite genomen te switchen van 3 naar 1. Daar was het veel te spannend voor.


Volume is op verschillende zenders verschillend, afstandsbediening pakken en harder of zachter zetten. Dat was/is mijn oplossing.

 

Hallo @B.J.S. ,

Dat zou zomaar kunnen komen door de regie vanuit Hilversum. Het is niet zo dat bij KPN iemand zomaar ineens het geluid harder zet op één zender. 

Klopt dat, moderator? Zou wel willen weten hoe dat werkt.


Volume is op verschillende zenders verschillend, afstandsbediening pakken en harder of zachter zetten. Dat was/is mijn oplossing.

 

Hallo @B.J.S. ,

Dat zou zomaar kunnen komen door de regie vanuit Hilversum. Het is niet zo dat bij KPN iemand zomaar ineens het geluid harder zet op één zender. 

Klopt dat, moderator? Zou wel willen weten hoe dat werkt.

Dat klopt inderdaad @Asfadabo, als provider zijn we in dat opzicht uiteindelijk niks meer dan een doorgeefluik! 


Ik zit op dit moment Tour de France voor dames te kijken het geluid op NPO1 is 10 decibel minder luid dan op alle andere zenders (Euro sport/Vrt/ZdF)zeer irritant 


Reageer