Skip to main content

goedendag Kpn,

 

goed dat er nu een update is geweest waar je hdr of dolby vision kan krijgen. Maar het zou fijn zijn dat je hdr en dolby vision hebt en dat de tv box weet wanneer iets hdr is of dolby vision is.

@tedel2000 

 

Zie hier, hier is een heel mooi en uitgebreide topic over gemaakt.

Althans, ik ga ervan uit dat u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt. (dat zet u er helaas niet bij).

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 

Dus goedendag KPN? Sorry, ik en ook de maker van het andere topic zijn net zoals u klant bij KPN>


Hi,

 

ok top ik dacht misschien leest kpn dit en kunnen ze er wat aan doen. Ik hoop dat het ooit komt.


Dus goedendag KPN? 

Maar door dit nu zo iedere keer te zeggen, kun je verwarring brengen, @joop2011 😏

 

Hi,

ok top ik dacht misschien leest kpn dit en kunnen ze er wat aan doen. Ik hoop dat het ooit komt.


Er lezen ook zeker medewerkers van KPN @tedel2000 mee, de moderators. Je kunt hier meer over hun rol lezen!

Op basis van dit topic hebben wij de feedback doorgegeven aan het TV team en zijn zij op de hoogte van deze wens! Ik raad je aan om ook in dat topic aan te geven dat je deze wens hebt, dan hebben we alles mooi verzameld op één plek!


@Shyrin_ 

Mijn excuus, ik probeerde het uit te leggen dat klanten op een forum helpen, maar dan moet ik de moderator er ook bij zetten natuurlijk.

Ik zal er op letten.😉😊