Ik heb nu al dagen last van zeer slechte TV ontvangst via 2 x de DVS200, deze vervangen door 2 x DVS1200, geen enkel resultaat. (beeld en geluid hapert enorm, is dus geen kijken……….)
Nu is mijn vraag of het KPN TV kastje (de HMB2260 van ARCADYAN) ook evt. draadloos werkt, dus op de WiFi via de Router.
Dan kan ik m.b.v. een Wifi Versterker het signaal van de routrer naar de HMB2260 sturen en dan deze wel met een kabeltje aa de SMART TV koppelen….
Weet iemand of dat kan?
Groet Hans
HMB2260 draadloos aansluiten?
Beste antwoord door Nick83
Heeft u SuperWiFi's van KPN? Dan kunt u de tv ontvanger bekabeld aansluiten op een SuperWiFi. Dit werkt bij zowel de witte als de zwarte SuperWiFi’s.
U kunt ook uw abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u de TV+ ontvanger waar Salty naar linkt. Deze ondersteund WiFi. Maar u moet wel de zwarte KPN Box hebben of zwarte SuperWiFi’s.
De TV+ ontvanger werkt niet op het WiFi van de witte Experiabox(welk type maakt niet uit). En ook niet op het WiFi van de witte SuperWiFi's.
Als u voor TV+ kiest, bedenk u dat u een nieuw jaarcontract afsluit. En hou er rekening mee dat de ontvanger toch wel iets anders werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.