Skip to main content
Vraag

HMB2260 erg traag en loopt regelmatig vast

• January 3, 2026
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Mijn HMB2260 TV ontvanger is erg traag en loopt met enige regelmaat vast. Stroomloos maken en later weer opstarten ,zoals in oude klachten wordt genoemd, werkt amper en geeft aan dat dit kastje niet meer aan de huidige kwaliteitseisen voldoet. (>> 10 jaar oud? ). Oude en achterhaalde hard- en software. Ik overweeg over te stappen naar Ziggo want een klantenservice krijg je niet aan de lijn. 
Onbegrijpelijk dat zo met vaste klanten wordt omgegaan.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 3, 2026

Hi ​@boesk ,

Je kunt de webcare een berichtje sturen Facebook of X met de vraag of ze de ontvanger kunnen omruilen. Je krijgt dan de VIP5202 die een stuk sneller is 🙂

Een andere optie is om over te stappen op TV+, dit kost 2,50 per maand meer en kun je zelf via mijnKPN regelen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 3, 2026

Hallo ​@boesk 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Of plan een terugbelverzoek (rechtsonder op die pagina), dan belt KPN je terug op een moment dat jou gelegen komt.

Forum|alt.badge.img+3

Ik zou de 5202 vragen/eisen en GEEN 7022 (TV+), ook al is die 2,50 goedkoper..

Daar zitten nog zoveel bugs en problemen in, die wil je echt niet....

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@boesk welkom op de KPN Community. Ik snap dat dit vervelend is en zoals je merkt denkt iedereen graag even mee. Wat is de stand van zaken? Heb je een vervangende ontvanger kunnen bestellen via de klantenservice?