Skip to main content
Beantwoord

HMB2260 is uitgevallen en doet niets meer

• January 16, 2025
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Mijn tv kastje werkt plotseling niet meer. Hij was aan maar alles viel plotseling uit en ik krijg hem niet meer aan de praat. Geen lampjes, geen menu, helemaal niks doet hij meer. 

Het ligt niet aan mijn tv (de tv stond aan en het kastje viel plotseling uit). Reset lukt ook niet, stroom eraf en erop doet ook niks. Ik denk dat hij stuk is? Ik kan niet bellen, ik hoop dat iemand van kpn mij via deze weg kan helpen? 

Het is een hmb2260 v2 arcadyan. 

Beste antwoord door joop2011

Je hebt de Arcadyan HMB 2260

Dat is ondertussen een heel oud beestje.

Bel gratis 0800-0402, dan krijg je de Arris VIP 5202

Of als je de nieuwste wilt hebben, dan kan je je abonnement (als je contractvrij bent) aanpassen naar KPN tv+

Dan krijg je de mediabox KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+)

Let wel op, als je er nu 2 hebt, dan is het opname pakket helaas niet meer gratis.

KPN veilig (F-Secure) is niet meer gratis en dat is nu ook een ander pakket geworden.

Beide zijn goede KPN tv ontvangers.

De DIW7022 is nieuwer en is een mooie Android Mediabox.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Je hebt de Arcadyan HMB 2260

Dat is ondertussen een heel oud beestje.

Bel gratis 0800-0402, dan krijg je de Arris VIP 5202

Of als je de nieuwste wilt hebben, dan kan je je abonnement (als je contractvrij bent) aanpassen naar KPN tv+

Dan krijg je de mediabox KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+)

Let wel op, als je er nu 2 hebt, dan is het opname pakket helaas niet meer gratis.

KPN veilig (F-Secure) is niet meer gratis en dat is nu ook een ander pakket geworden.

Beide zijn goede KPN tv ontvangers.

De DIW7022 is nieuwer en is een mooie Android Mediabox.