Ik heb KPN TV met drie mediaboxen die via UTP-kabel binnenshuis op modem zijn aangesloten. Buiten is ook nog een TV en daar loopt nog een 40 meter lange coax-grondkabel naar toe. Die ligt niet in een buis, maar gewoon in het zand onder bestrating. Ik kan deze dus niet vervangen door UTP. Geen rekening mee gehouden toen ik onlangs naar KPN overstapte.
Is er een mogelijkheid om toch nog op buiten op die plek, 40 meter verwijderd van het modem TV te kijken?
Beantwoord
Hoe buiten de tv aansluiten?
Beste antwoord door PeterG
Via wifi kun je ook tv kijken, maar dan niet via een tv-ontvanger (mediabox is een te ruim begrip voor de ontvanger van kpn n.m.m.).
Maar wel via een Smart-tv van Samsung, LG, Sony of Philips (of mogelijk ook een andere Android tv).
En via Chromecast. Die laatste gebruik ik. I.c.m. de KPN-ITV-app in mijn smartphone.
Je kunt ook een Chromecast with Google TV (versie 4) kopen. Daar kan je de KPN-ITV-app op downloaden (= nml ook Android-TV).
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.