Skip to main content
Vraag

Hoe is de beeldkwaliteit bij andere providers t.o.v. KPN?

• September 21, 2026
  • 56 reacties
  • 552 keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

• September 25, 2026

Alleen is dat '(zeer)' goed wel enigszins overdreven het is hooguit acceptabel.

Op een 83 inch zal HD tv er nooit mooi uitzien. Pas vanaf zo'n 5 meter zie je de pixels niet meer.

Omdat in het start bericht geen beeldformaat is genoemd kon er wezenlijk alleen een algemeen antwoord worden gegeven. Met de wetenschap van het beeldformaat veranderd alles. 

En dan blijf ik bij mijn punt dat alleen native 4K goed tot zijn recht zal komen.

De gedeelde tabellen zijn leuk als hulpmiddel maar de werkelijke kijkbeleving blijft echt persoonsgebonden.

Ps ​@Chgi9081 serie opnemen met de Next of eerder de Next-mini heeft ook de nodige hobbels dat ligt aan de EPG leverancier. 

Voor gewoon terugkijken/replay  is er niks met hele series. Alleen als je TV Compleet afneemt waar Movies&Series onderdeel van uit maakt. 

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2026

Zijn genoeg dingen wat niet bewaard wordt en je alleen met replay kan terugkijken.  Vooral als je ook NLZIET extra hebt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2026

Digitenne kastje sowieso meenemen vanaf de camping. 

Thuis dan ook NLziet of youfone televisie. Want je hebt youfone als internet provider. Tenzij je helemaal wilt overstappen. 

• September 25, 2026

Digitenne kastje sowieso meenemen vanaf de camping. 

Thuis dan ook NLziet of youfone televisie. Want je hebt youfone als internet provider. Tenzij je helemaal wilt overstappen. 

Je moet het er maar voor over hebben. Digitenne los kost al € 18,00 als je geen tv en internet bij kpn afneemt. Dan nog € 10,00 tot € 12,75 boven de prijs voor het internet voor een  TV abonnement bij de provider en dan nog NLZiet premium voor € 9,95 of 8,95 per maand bij een  jaar abonnement.

Dan betaal je bijna € 40,00 in de maand voor in mijn beleving 3 keer hetzelfde.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik wil trouwens ook nog even toevoegen dat je de TV ontvanger ook altijd even in de winkel kunt proberen. 

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2026

Goede tip! Ga ik doen.