Skip to main content

Vraag hoe kan het dat de android tv box soms uit valt en ik de stroom kabeltje uit de box haal 2 minuten wacht de stroom kabeltje er weer in doe de box weer opstart met het kpn logo en weer verder kan kijken wat is hier van de reden/probleem?

Geef jouw TV+ Box eens een echte factory reset.

Treedt dat probleem daarna nog steeds op?


Geef jouw TV+ Box eens een echte factory reset.

Treedt dat probleem daarna nog steeds op?

Dat moet ik afwachten het probleem treed namelijk eens per week soms 14 dagen op namelijk 


Als die uit gaat, gaat dan ook het lampje op de box uit? En u kunt hem met de afstandsbediening niet meer aan krijgen?


Als die uit gaat, gaat dan ook het lampje op de box uit? En u kunt hem met de afstandsbediening niet meer aan krijgen?

Klopt hij doet dan totaal niets, en moet ik de adapterstekkertje  losmaken van de tv box, 2 minuten wachten adapterstekkertje weer inpluggen, dan start de tv box weer op gaat hij zoeken krijg ik de kpn logo in beeld en na een minuut of 3 kan ik verder kijken.


Heeft u maar 1 tv box of heeft u er meerdere?


Heeft u maar 1 tv box of heeft u er meerdere?

Een tv box


Hoi @Andree02 en bedankt voor jouw bericht!

Als die uit gaat, gaat dan ook het lampje op de box uit? En u kunt hem met de afstandsbediening niet meer aan krijgen?

Klopt hij doet dan totaal niets, en moet ik de adapterstekkertje  losmaken van de tv box, 2 minuten wachten adapterstekkertje weer inpluggen, dan start de tv box weer op gaat hij zoeken krijg ik de kpn logo in beeld en na een minuut of 3 kan ik verder kijken.

Klinkt voor mij als een defecte tv ontvanger. Vanaf hier zou ik je willen adviseren om hierover contact op te nemen met onze helpdesk zodat de ontvanger kan worden omgeruild. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?