Skip to main content

Ik bezit een tv met 4k 2021 qled Samsung 

Ik bezit een tvbox plus box

Ik bezit 1 gb internet 

Maar heb nergens de optie om het 4 k pakket te bellen hoe kan dit ?

Ik wil graag espn uhd kijken!

Hoi @David84 

Je kunt het 4K pakket nemen voor 2,50 p maand waaronder ESPN UHD, Love Nature 4K en Inside 4K

Voor ESPN UHD dien je wel het ESPN compleet pakket te nemen

Je kunt het via MijnKPN bestellen of bellen met 0800 0402

Ik weet dat dat kan espn heb ik al.

Maar 4k staat nergens in de lijst om hem als optie te activeren al de ovirge wel zoals prime disney enz enz enz Maar nergens staat 4k tussen dat is dus het probleem.

4k is een extra pakket @David84 

Ga naar mijnkpn.com log in en kies voor Producten en dan Entertainment
Als je er niet uitkomt bel dan even met de klantenservice met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

@huistijger @David84 Volgens mij moet je de 4k pakket activeren onder TV opties (aantal ontvanger, opnemen, 4k)

Contact gehad met klantenservice ,

Het was niet mogelijk omdat ik een oud pakket zou hebben. En kan pas over 2 na einde abbo pas 4k pakket bestellen vond het maar een raar antwoord.

Ja je zal over moeten stappen op het TV+ abonnement, ik nam aan dat je dat al had.

Ik heb wel de box maar niet het goede abonnement blijkbaar.

Hi @David84, welkom bij ons. 

Mag ik weten welke box jij precies hebt? Merk en modelnummer? Ik ben namelijk verbaasd dat jij een TV+ Box hebt gekregen. 

Ik hoor graag van je. 

Diw7022 merk Kpn is vervangen omdat oude niet meer deed.

Hmm. Welk abonnement heb je?

Onder alles in één hoor je niet de DIW7022 maar de Arris VIP5202 te krijgen. Is dat 'm niet toevallig?

Verder kan onder Alles in één het 4k/uhd pakket niet besteld. Want toen dat abonnement in de markt werd gezet bestond dat nog niet. 

Heb je van de zomer trouwens het EK in UHD gekeken? Ik wel en het heeft mij doen besluiten dat ESPN UHD niet echt de moeite waard is.

Verder: er is één wedstrijd per speelweekeinde echt UHD. Dat zijn dan dus vaak wedstrijden met de top 5.

PEC-RKC zal het niet gauw zijn.

Reageer