Skip to main content

Ik heb onlangs een nieuwe kpn box gekregen want ik had bluetooth connectie problemen met mn afstandsbediening. Het is een DIW7022 ​​​​​​. Op mijn vorige zelfde heb ik het voor elkaar gekregen dat ik mijn Google Photos kan laten zien via de fotolijst optie in Google Home. Ik heb nu alles geprobeerd om het voor elkaar te krijgen maar het lukt niet. In Google Home staat de tv ingesteld maar ik heb niet de opties die ik via mn chromecast wel heb.

Ik kreeg nog even de instelling om hem verder te connecten met.mijn account maar dat lijkt niet te werken want hij denkt dat we even niet op zelfde wifi zitten maar dat is wel zo. Iemand nog ideen voor instellingen? Want het was mogelijk op mijn vorige kastje.

@MrTo 

 

Zie hier, kan je hier iets mee?


@MrTo

 

Zie hier, kan je hier iets mee?

Nee die suggestie heb ik niet. Hij heeft al een andere naam maar heb geen volledige Ambient opties alleen maar de sfeer opties zoals hierboven.


Pfoe ik zou zo niet weten welke optie je hiervoor dient in te stellen. Mede-forumlid @PeterG is een tv-deskundige. Wellicht dat hij een idee heeft. 


Bij mijn weten werkt dit niet op deze box. En trouwens ook niet op m'n Nokia 8000.

@Brainsie schreef: Naar mijn weten is deze functie enkel beschikbaar op Chromecast en Chromecast met Google TV en niet beschikbaar op apparaten met Android TV.

Bron 


Ik heb het uiteindelijk werkend gekregen nadat ik de ambient modus op mijn TV heb aangezet. Toen kwam opeens de functie naar boven in mijn Google Home app.

Instructies:

  • Tv box: Instellingen > Apparaat (open algemene instellingen) > Apparaatvoorkeuren > Schermbeveiliging
  • Bij weergave: Backdrop
  • Vervolgens op Nu Beginnen klikken

 

Vervolgens kreeg ik de optie in mijn Google Home app:

  • Ambient personaliseren

 

Nu ik dit getest heb is voor mij de Google Foto's optie niet meer beschikbaar, is dit door een update veroorzaakt? Ik had het letterlijk werkend tot vandaag.

 


Ik heb het uiteindelijk werkend gekregen nadat ik de ambient modus op mijn TV heb aangezet. Toen kwam opeens de functie naar boven in mijn Google Home app.

Instructies:

  • Tv box: Instellingen > Apparaat (open algemene instellingen) > Apparaatvoorkeuren > Schermbeveiliging
  • Bij weergave: Backdrop
  • Vervolgens op Nu Beginnen klikken

 

Vervolgens kreeg ik de optie in mijn Google Home app:

  • Ambient personaliseren

 

Nu ik dit getest heb is voor mij de Google Foto's optie niet meer beschikbaar, is dit door een update veroorzaakt? Ik had het letterlijk werkend tot vandaag.

 

Ja dat deed hem!


Dankjewel @Brainsie, voor jouw bijdrage. Hiermee komt de topicstarter een stuk verder.