Skip to main content

Ik zou heel graag alle zenders van nos npo npo extra dat allemaal de Nederlandse propaganda zenders uit mijn pakket hebben hun hebben het recht niet meer te bestaan neem aan dat er zo simpel zenders uit gezet kunnen worden
 


Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hoi @Braindamage 
Helaas zal dat niet gaan, deze zenders moet elke provider verplicht doorgeven.

En hou je aan de forumregels door je taal wat te matigen.


@Braindamage 

Propaganda is hier niets meer dan een mening, onthoud dat wel. Al ze je niet bevallen dan kijk je maar in je handleiding van je televisie of je RTL4 op nummer één kan zetten bijvoorbeeld. Of je dealt er maar gewoon mee. 

Verder neem ik voor het gemak aan dat die laatste zin een typefout is. Zoiets serieus roepen is niet fatsoenlijk, en dat snap je vast wel.

Succes!


Nou sorry maar kijk eens wat ze uitzenden heeft u zelf kinderen ? Heb Iedergeval me antwoord jullie willen het niet eruit halen zenders verplaatsen heb geen zin niemand zou die zenders ooit nog moeten kijken 


Wij zijn klanten net als jij @Braindamage 
De KPN zal heus wel antwoorden eerdaags.
En je mag best je ongenoegen hier melden daar is niets op tegen zolang het maar netjes gebeurd.


Ik zou heel graag alle zenders van nos npo npo extra dat allemaal de Nederlandse propaganda zenders uit mijn pakket hebben...

Je kunt ze eenvoudig als verborgen configureren, dan zullen ze niet meer zichtbaar zijn.


Zenders verbergen die je niet wilt tegenkomen bij het zappen. 

Geen discussies over het hoe en waarom. We hebben allemaal zenders die we wel of niet willen. 

Simpel de vraag “hoe haal ik zenders weg” was voldoende geweest zonder die tirade over propaganda.


Hallo @Braindamage ,

Uit het pakket halen van de NPO-zenders is onmogelijk, want deze zenders moet KPN vanuit de wet verplicht doorgeven. (Net als de Vlaamse zenders en de regionale zender.)

In het menu van jouw ontvanger kun je die zenders verbergen. Je kunt eventueel ook een favorietenlijst maken. 

 


Goedemorgen! 

Ik begrijp dat je bepaalde zenders als ongewenst beschouwt, @Braindamage, en je wilt graag weten hoe je deze zenders kunt verbergen. Ik heb je openingsbericht aangepast naar die vraag en enkele berichten verwijderd. Meningen kunnen en mogen verschillen; laten we respectvol met elkaar communiceren en elkaar helpen. WJB heeft het juiste antwoord gegeven:
 

Ik zou heel graag alle zenders van nos npo npo extra dat allemaal de Nederlandse propaganda zenders uit mijn pakket hebben...

Je kunt ze eenvoudig als verborgen configureren, dan zullen ze niet meer zichtbaar zijn.


Ik voeg nog een tip toe: een link met de stappen om zenders te verbergen!

Fijne zondag verder!​​​​​​​


Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd welke zenders jij dan wel kijkt. 

Zelf kijk ik voornamelijk naar de NPO-zenders en daarnaast naar Eurosport, Discovery en National Geographic. 

Ik heb juist het idee dat er genoeg andere zenders zijn, waar men eventueel aanstoot tegen kan hebben. Maar goed, ik hoor het graag wat jouw ideale TV-zenders zijn.  


Nou de reden waarom ik geen npo meer wil kijken is dat die zenders totaal niet het echte plaatje laten zien veel onwaarheden helaas en vind niet dat de belasting betaler daar nog voor hoeft te betalen over het algemeen kijk ik ook discovery dat soort kanalen …

zoals u ook kunt zien bij trustpilot is niemand meer tevreden met npo verder hebben we wel genoeg gepraat denk ik voor mij is het goed zo ga wat anders doen ik wens u een hele fijne dag verder ✌🏻


Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


  Ik herhaal het maar nogmaals:
 

... Meningen kunnen en mogen verschillen ...

Maar zijn niet relevant voor dit topic.
 

verder hebben we wel genoeg gepraat denk ik 

Dat denk ik ook!

Het verbergen van zenders is een optie en een oplossing en daarmee sluit ik ook dit topic.