Skip to main content

Hallo,

Heb afgelopen Zaterdag een Box12 gehad,maar hoe sluit ik deze draadloos aan op het KPN+ tv kastje?

(Niet via versterkers of stopcontact,maar direct.)

De modem zit aan de andere kant van de muur in de meterkast,dus dichtbij.

Beiden Wifi6.

Hallo ​@Uit Meijel ,

In de KPN TV+-ontvanger moet je dan het WiFi-wachtwoord invoeren. 

Op de kennisbank staat dit: 

De KPN TV+ Box aansluiten op je wifinetwerk

Om de KPN TV+ Box via wifi aan te sluiten heb je je wifinetwerknaam en wachtwoord nodig. Houd deze alvast bij de hand.

Volg de stappen in de installatiehandleiding om je TV+ Box aan te sluiten. Zet daarna de tv aan en volg de stappen op het scherm.

Er zal je worden gevraagd om jouw wifinetwerk te kiezen. Navigeer door de lijst met de pijltoetsen om jouw wifi netwerk te kiezen. Druk daarna op OK-knop op de afstandsbediening.

Hierna moet je het wifiwachtwoord invullen met het toetsenbord op het scherm. Navigeer over het toetsenbord met de pijltoetsen. Bevestig elk teken met de OK-knop op de afstandsbediening.

Heb je jouw wachtwoord ingevuld? Ga dan naar de OK-knop op het toetsenbord en druk op de OK-knop op de afstandsbediening. De TV+ Box zal nu verbinding maken met de wifi.

bron: 

Dankjewel Noordzee,ik ga het morgen proberen,fijne avond nog!

Is gelukt!

Mooi!

En een kabel minder,en gaat nu ook een stuk sneller.

Minder tot geen laden meer.

Goed beeld.

Nogmaals bedankt.

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is.👍

Ik gebruik verder een HP Elitebook 480 G5 I7 met 32GB geheugen,en 1TB opslag van Toshiba XG5 NVMe SSD en Archer TX20UH 3.0 USB Wifi6 antenne,Panasonic plasma tv TXP50G20E.

Panasonic vaste telefoon KXTG8200NL

Komt nog eens een nieuwe Yamaha radio met Wifi en Bluetooth,en nieuwe Panasonic tv 4K met AI Chip..

Vader werkte vroeger in een HIFI zaak in Venlo,dat was handig,de spullen altijd goedkoop,en inruilen.

Als een van de eersten had ik Sony CD/Radio met een wisselaar van de Exploid serie.

Snelheid is nu 1,2gb bij 1gb,maar ik sta nog op de wachtlijst voor 4gb,met de Arcadian Box14.

Zijn 952 echte GB,en volgend jaar wil ik nog een MOTOROLA G14 Smartphone.

Tip; Als Antivirus gebruik ik al 9 jaar 360 Total Security voor 9,99 per jaar,voor 3 computers

Net weer voor 1 jaar betaald,gemakkelijk met Ideal,en loopt die gewoon door tot 10-12-2025

Gaat via Cleverbridge en Deutsche Bank Keulen.

Mijn leeftijd is 57 jaar.

Op mijn tv gebruik ik ESET Smart Tv Security,ook 9,99 per jaar.

Vanwege de apps en ik kijk veel youtube,en het ook van het internet komt.

Reageer