Skip to main content

Het snoertje tussen onze ontvanger en het stopcontact is doorgeknaagd door een rat (geen huisdier). Zodoende staat de boel op zwart. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om die voeding te vervangen?

Vast dank voor de moeite.

Ronald

Je kan bellen met 0800-0402

Je kan een nieuwe voedingsadapater (volksmond stroomadapter) daar aanvragen.

De Arcadyan HMB 2260 is ondertussen wel een heel erg oud beestje.

TIP;

Misschien (als je contractvrij bent) kan je je abonnement meteen omzetten naar KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste mediabox (Sagemcom DIW7022 en die is echt heel erg veel sneller en kan veel meer. 

Hoi ​@ronald balk is het allemaal nog een beetje gelukt? Welkom op de KPN Community 🙂 . Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Yup, dank je! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het forum heel lastig vond om mijn weg in te vinden, maar dat kan mijn leeftijd zijn. 🤭

Een telefoontje bleek genoeg te zijn en de adapter is vanmorgen geleverd, helemaal goed zo. 

Goed weekend vast

Ronald

Wat fijn dat het toch gelukt is ​@ronald balk en ik snap volkomen dat het even wennen is hoor. Weet dat je altijd hier je vraag kunt stellen, wij en de community helpen graag! Zou je trouwens ook nog even jouw profiel kunnen aanvullen? 

Ik wens je een heel fijn weekend Ronald!

Reageer