Hoe kan ik de naam van het zwarte KPN TV+ kastje wijzigen?
Onlangs ben ik aangesloten door KPN op hun netwerk. Internet en TV. En ik heb 4 zwarte TV UHD kastjes in huis gekregen. En het werkt allemaal perfect. Maar ze hebben lastige namen in mijn netwerk. Zoals DIW7022-25B8C6, DIW7022-26944E etc. Ik zou ze graag een beter herkenbare naam willen geven als: Woonkamer keuken slaapkamer. Dit is vast wel ergens in het forum eerder besproken. Maar ik kan het niet vinden. Wij kan me op weg helpen?
Al vast dank Jan
Bladzijde 1 / 1
Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
(want zwart zijn bijna alle tv ontvangers van KPN)
tandwiel - Apparaat - Apparaat voorkeuren - Over - Apparaatnaam
Super dankjewel. Maar waar zit dat tandwiel? Als ik op het tv scherm ga naar tandwiel via de afstandsbediening bovenste regel zie ik deze optie er niet bij.
Zet de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) aan.
Ga met de pijltjes naar boven en daarna naar rechts.
Bijna aan het einde zie je het tandwieltje (instellingen)
Ha Joop ik ben gewoon te stom denk ik. Ik zet de box aan. Ik kijk dan toch gewoon op mijn tv naar het menu dat bovenin verschijnt? En ga daar naar rechts naar het “tandwieltje” Of is er nog een ander tandwieltje?
Rechtsboven naast de klok.
Je hebt toch wel de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)?
het menu dat bovenin verschijnt? En ga daar naar rechts naar het “tandwieltje”
Dat tandwieltje inderdaad.
Had een paar dagen even geen tijd. Maar het is gelukt!!!!! Dankjewel. Hartelijke Groet Jan
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.