Skip to main content

Ik heb sinds enkele jaren tv op de slaapkamer, echter maar 1 maandje gebruikt, het bevalt me niet. Ik betaal er 5€ per maand voor. Nu wil ik dat opzeggen. Maar het lukt me niet om te chatten met een medewerker. Ik ben doof en kan nl niet telefoneren. De chatbox snapt er helemaal niks van. Dit is mijn ultieme poging om simpelweg een medewerker te spreken. Ze kunnen me a la minute bellen, maar helaas, ik ben dus doof. Wat nu ?

Hoi @Hensbergen 

Als je binnen de openingstijden belt krijg je wel een medewerker te spreken
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Maar je kunt de tv-ontvanger zelf uitzetten via MijnKPN.
Maar bedenk wel, wil je opnemen dan gaat dat 4,99 kosten, bij 2 of meer ontvangers is n.l. het opnemen gratis, dus voor hetzelfde geld kun je het ook aanlaten staan.


Even je profiel in de community volledig aanvullen en even wachten tot een moderator reageert die kan jou dan helpen. Let op dat je geen persoonsgegevens in velden plaatst die openbaar zijn.

Mocht je ook het Opneempakket (bij 2 kastjes gratis) hebben en wil je dat behouden, kun je het beter zo laten zoals het is anders betaal je 4,99 extra voor dat pakket en ben je per saldo 0.01 ct per maand goedkoper uit….. 

Zie hier


Hoi @Hensbergen 

Als je binnen de openingstijden belt krijg je wel een medewerker te spreken
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Maar je kunt de tv-ontvanger zelf uitzetten via MijnKPN.
Maar bedenk wel, wil je opnemen dan gaat dat 4,99 kosten, bij 2 of meer ontvangers is n.l. het opnemen gratis, dus voor hetzelfde geld kun je het ook aanlaten staan.

Ik ben dus DOOF, het lukt me op geen enkele manier om contact te maken, omdat ik dus niet kan bellen. Inmiddels wel wat kunnen regelen, maar ik heb nog meer vragen voor de kpn, waar de community mij niet mee kan helpen.

 


Hoi @Hensbergen 

Als je binnen de openingstijden belt krijg je wel een medewerker te spreken
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Maar je kunt de tv-ontvanger zelf uitzetten via MijnKPN.
Maar bedenk wel, wil je opnemen dan gaat dat 4,99 kosten, bij 2 of meer ontvangers is n.l. het opnemen gratis, dus voor hetzelfde geld kun je het ook aanlaten staan.

 

Hoi @Hensbergen 
Je kunt ook via facebook of X je wensen kenbaar maken.


Verder is er de KPN Te;letolk @Hensbergen zie onderstaande link:

https://www.kpnteletolk.nl/

Succes


Reageer