Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Discovery Science kijken zonder een pakket aan te schaffen?

• February 5, 2025
  • 23 reacties
  • 252 keer bekeken

Hallo,

Jullie schijnen er alles aan te doen om klanten geen contact met je te laten opnemen, zo lijkt het. Dan maar hier contact opnemen!

Ik wil graag Discovery Science kijken. Een van de beste zenders die er zijn. Hoe krijg ik dat geregeld, zonder een heel pakket aan te schaffen? Ik heb het plus pakket, maar daar zit het niet in.

Met vriendelijke groet,

Paul Hopmans

Beste antwoord door Noordzee

Heb ik. Ik had ook het Plus Pakket, maar heb nu dus Basis. Volgens mij, omdat ik 5 euro korting krijg op mijn internet als combi. Maar ik heb liever Disco Science, het universum is een geweldig onderwerp!

Hallo ​@Klaas Soms ,

Kan het zijn dat jouw Combivoordeel niet geactiveerd staat? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Verder kan het zijn dat je zender 84 per ongeluk verborgen hebt staan. Dat is een instelling in jouw menu. 

Tenslotte kun je sinds gisteren kiezen voor een nieuwe vorm van combivoordeel. Dat kun je regelen via bv de app MijnKPN. Dan krijg je behalve een gratis pluspakket nog een pakket gratis.  

Meer informatie daarover staat hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

23 reacties

• February 5, 2025

Kan niet. Je zult het hele pakket af moeten nemen. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 5, 2025

Ik heb het pluspakket ook, en zie Discovery Science daarin wel, op kanaal 84.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Klaas Soms, Discovery Science zit inderdaad in het Pluspakket, op zender 84 zoals Wartywolfs al zegt. Zie jij 'm daar niet Klaas? Wat zie jij als je naar kanaal 84 gaat?

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Ik zie dat ik teruggezet ben naar een basispakket. Geen wonder dat ik het niet kan kijken. Hij springt van 83 naar 92.  Als ik het Plus Pakket wil hebben, is dat dan eenvoudig te regelen?

Als ik het omzet, hoeveel gaat het dan extra kosten?

• February 6, 2025

Heb je geen mobiel abonnement van KPN? Want dan krijg je het Pluspakket gratis. Anders kost het € 9,99 volgens mij...

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Heb ik. Ik had ook het Plus Pakket, maar heb nu dus Basis. Volgens mij, omdat ik 5 euro korting krijg op mijn internet als combi. Maar ik heb liever Disco Science, het universum is een geweldig onderwerp!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 6, 2025

Beste ​@Klaas Soms dat kun je via je tv-decoder of via MijnKPN regelen, kost €9,99 per maand en is dan binnen maximaal 24 uur beschikbaar.

En inderdaad, als je tevens een mobiel abo met 06-nummer hebt bij KPN, is het pluspakket gratis, maar dan had je het in de oude combivoordeel-propositie al gehad.

Succes.

• February 6, 2025

Iedereen die een mobiel abonnement heeft krijgt volgens mij het Pluspakket. Ongeacht andere kortingen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hallo ​@Klaas Soms ,

Kan het zijn dat jouw Combivoordeel niet geactiveerd staat? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Verder kan het zijn dat je zender 84 per ongeluk verborgen hebt staan. Dat is een instelling in jouw menu. 

Tenslotte kun je sinds gisteren kiezen voor een nieuwe vorm van combivoordeel. Dat kun je regelen via bv de app MijnKPN. Dan krijg je behalve een gratis pluspakket nog een pakket gratis.  

Meer informatie daarover staat hier:

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Keuzevoordeel Tijdelijk Niet Beschikbaar

Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.

Je krijgt elke maand

Je keuzevoordeel

Combivoordeel

5,- korting op Internet

Ik wil een ander cadeau

Gratis Dubbele Data
op al je mobiele abonnementen

Je kunt dit dus niet wijzigen. Ik kom zelfs niet bij het Plus Pakket op de website!

Pluspakket

€ 9,99€ 0,00/mnd

25 zenders en veel meer

Meer informatie

Ik zou het eigenlijk dus moeten hebben, maar er staat duidelijk dat ik het Basis Pakket heb en niet het Plus Pakket.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 6, 2025

Keuzevoordeel Tijdelijk Niet Beschikbaar

Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.

Klopt, het is superdruk, de app kan het niet aan. Probeer het later, vanavond of morgen nog eens.  

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Gaan we doen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 6, 2025

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? Dan krijg je sowieso pluspakket gratis t.w.v. € 9,99.

Dat is ook onder het oude combivoordeel. Onder Alles-in-1 kun je ook kiezen voor ESPN Compleet. Maar dan had/heb je pluspakket niet gratis. 

Met het nieuwe combivoordeel, alleen beschikbaar als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt, kun je zelfs beide pakketten gratis hebben. 

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2025

Ja, heb ook mobiel. Maar ze willen niet dat ik naar Discovery Science kijk, want dan kom ik achter de geheimen van het universum! Daarom hebben ze me naar Basis gezet. It's all a conspiracy!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 6, 2025

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? Dan krijg je sowieso pluspakket gratis t.w.v. € 9,99.

Dat is ook onder het oude combivoordeel. Onder Alles-in-1 kun je ook kiezen voor ESPN Compleet. Maar dan had/heb je pluspakket niet gratis. 

Met het nieuwe combivoordeel, alleen beschikbaar als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt, kun je zelfs beide pakketten gratis hebben. 

Daarom had ik hem ook al gewezen op die nieuwe mogelijkheid. Dan heb je inderdaad beide pakketten gratis. 

Jasper van KPN
Moderator

Als je zowel een Thuis aansluiting als een mobiele aansluiting hebt kan je inderdaad gebruik maken van Combivoordeel. En daarbij is het Pluspakket gratis. Door de grote drukte kan het activeren vertraging hebben zoals je merkt, maar zodra dat gelukt is kan je het gratis kijken dus 🙂

• Auteur
  • Topper
  • February 7, 2025

Nou, Jasper, zet dat ding eens aan voor mij, zodat ik mezelf zweetdruppels bespaar! Wachten op een knop om groen te worden is zó 90s.

Jasper van KPN
Moderator

Wij kunnen dat niet, zoals de tekst die je gisteren kopieerde ook aangeeft: 

Het is echt afwachten tot het mogelijk is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 8, 2025

Hoe ben je überhaupt het pluspakket kwijtgeraakt? Want gratis pluspakket ter waarde van € 9,99 zit ook in de oude combivoordeel. Of heb je je mobiele abonnement bij kpn beëindigd? Overgestapt dus.

Of heb je nog Alles-in-1? Dan kun je in het oude combivoordeel wisselen tussen ESPN Compleet of Pluspakket. 

• February 8, 2025

@Klaas Soms klopt mijn veronderstelling dat je oorspronkelijk een Telfort mobiel en Telfort Thuis internet en TV abonnement hebt?

Want KPN kent bij mijn weten pas sinds 2019 € 5,00 entertainmentkorting. Geen korting specifiek voor Internet zoals je schreef.

Hoe het Pluspakket dan is verdwenen blijft een raadsel bij Telfort was er bij weten geen keuze.

• Auteur
  • Topper
  • February 8, 2025

Ik kom van Telfort, ja.  Ik weet nog dat ik toen heb liggen grasduinen en het Plus Pakket heb gepakt, omdat daar Investigation Discovery en zo in zat. Waarom ik nu Basis heb? Geen idee. Misschien dat er iets veranderd is, zonder dat ik daar op gelet heb. Je moet tegenwoordig ook een diploma boekhouden hebben om alles bij te houden van elke organisatie.

Volgens mij is het nu geregeld, gratis en wel. Over twee uur moet ik kunnen kijken als alles goed is.

Bedankt, allemaal. Als het niet werkt post ik misschien nog wat.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 8, 2025

Volgens mij is het nu geregeld, gratis en wel. Over twee uur moet ik kunnen kijken als alles goed is.

Bedankt, allemaal. Als het niet werkt post ik misschien nog wat.

Mooi zo. 👍🏽 En graag geholpen natuurlijk. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@Klaas Soms! Inmiddels kan je de investigations weer volgen dus 🙂 Veel kijkplezier!