Skip to main content

Hoe kan je de nieuwe KPN tv box bestellen c.q. toevoegen aan een bestaand abonnement? 

Hallo @Arnhem123 ,

Dat kan als je contractvrij bent door te bellen met 0800-0402.

Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op een nieuw contract met KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


U zult het abonnement om moeten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dit kan alleen als u contract vrij bent. Dus als u onlangs verlengd heeft gaat da niet lukken en is de TV+ Box onbereikbaar voor u.

Bent u contract vrij? Bel dan naar 0800-0402. Het kan ook online via een bepaald linkje, maar dat heb ik niet. @Noordzee wel. Die reageert hier vast ook nog wel.

Edit: heeft die al gedaan...


Hoe kan je de nieuwe KPN tv box bestellen c.q. toevoegen aan een bestaand abonnement? 

 

Wees voorzichtig met de link boven voor Feature request.

Kijk of er iets bij staat wat voor jou belangrijk is en kijk of dat wel of niet is opgelost of opgelost gaat worden.

 

Persoonlijk ben ik dik en dik tevreden over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Wel een paar wensen zoals opnames ook in de beste beeldkwaliteit.

 

Ik dacht dat het ook via MIJNKPN kon.

En 0800-0402 is een gratis nummer.

Zeg wel dat je je abonnement wilt wijzigen naar KPN tv+ 


Ik dacht dat het ook via MIJNKPN kon.

Nee, dat lukt niet.

 

Wees voorzichtig met de link boven voor Feature request.

Hoezo dat?  Het is de manier om de TV+-box te bestellen en zolang je niet op akkoord drukt, gebeurt er niets. 


Hoezo dat?  Het is de manier om de TV+-box te bestellen en zolang je niet op akkoord drukt, gebeurt er niets. 

Maar wat heeft bestellen met de topic feature request te maken?

 

Jammer dat het nog steeds niet via MIJNKPN kan.


Reageer