De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is onderdeel van het abonnement KPN tv+
Als je contractvrij bent, kan je je abonnement aanpassen naar KPN tv+
Mocht je 2 ontvangers hebben en het opnamepakket dan gratis erbij hebben, dat is helaas bij nieuwe abonnementen vervallen.
Wil je blijven opnemen, neem dat het opname pakket (€ 4,99 per maand) er meteen bij. Vermeld dat ook, anders ben je de opnames kwijt.
Beste @joop2011 , @Zhripzzz is niet contractvrij, hij schrijft dat hij enkele weken terug zijn huidige contract verlengd heeft, dus hij zit er weer minimaal 1 jaar aan vast voordat hij over kan stappen naar TV+
@JanD , dank je, had ik overheen gelezen.
Kan gebeuren.
Jammer dat 1 specifieke persoon een like geeft, maar hij maakt gelukkig ook fouten (mensen maken fouten en kunnen wel eens ergens overheen lezen)
Zoals je uit de vorige mail kan halen @Zhripzzz moet je wachten totdat je contract is afgelopen.
KPN levert de tv decoders en ook de Modem Router in bruikleen.
Zoals ik al vaker heb gemeld, vind ik het heel erg jammer dat KPN hier niet op wijst bij het verlengen van “oude” contracten.
Bedankt voor de reacties!
Dit heb ik dus inderdaad helemaal niet door gehad met het verlengen. Jammer maar helaas.
... ons kastje sputtert tegen…
Als je Arris VIP2952 of Arcadyan HMB2260 defect is kun je die via de telefonische helpdesk gewoon laten vervangen.
Je krijgt dan de Arris VIP5202 4k. Die heeft een snellere processor, en HDMI 4k chip. Wat ook een mooier HD beeld geeft vind ik.
Scart en analoge audio uit ontbreken. Er is wel een optische audio uitgang. En natuurlijk HDMI.
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.