Skip to main content

Hoi allemaal, 

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Nu loop ik tegen een paar dingen aan, die bij Ziggo wel konden, maar bij KPN niet. Of ik heb het nog niet gevonden, hoe het wel moet. 
Bij Ziggo kon ik tijdens een programma ( als ik later inschakelde) deze opnieuw starten. Kan dit ook bij KPN? Of moet ik wachten tot het programma afgelopen is, om dan terug te kijken? 
alvast bedankt. Het gaat dus om tijdens live tv, het programma vanaf het begin opnieuw te starten. 
Groetjes  Karla

Goedemiddag @KaBr,

Het herstarten van een programma tijdens Live uitzending is gewoon mogelijk. Vanuit de gids kun je bijvoorbeeld drukken op de groene knop van de afstandsbediening. Dan krijg je een pop up scherm met de vraag of je live wil kijken of dat je vanaf het begin wilt kijken.


Heel erg bedankt! 
😊


Hoi allemaal, 

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Nu loop ik tegen een paar dingen aan, die bij Ziggo wel konden, maar bij KPN niet. Of ik heb het nog niet gevonden, hoe het wel moet. 
Bij Ziggo kon ik tijdens een programma ( als ik later inschakelde) deze opnieuw starten. Kan dit ook bij KPN? Of moet ik wachten tot het programma afgelopen is, om dan terug te kijken? 
alvast bedankt. Het gaat dus om tijdens live tv, het programma vanaf het begin opnieuw te starten. 
Groetjes  Karla

Je kunt op de groene knop van de afstandsbediening drukken om vanaf het begin te kijken


Hoi allemaal, 

Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Nu loop ik tegen een paar dingen aan, die bij Ziggo wel konden, maar bij KPN niet. Of ik heb het nog niet gevonden, hoe het wel moet. 
Bij Ziggo kon ik tijdens een programma ( als ik later inschakelde) deze opnieuw starten. Kan dit ook bij KPN? Of moet ik wachten tot het programma afgelopen is, om dan terug te kijken? 
alvast bedankt. Het gaat dus om tijdens live tv, het programma vanaf het begin opnieuw te starten. 
Groetjes  Karla

Beste KaBr,

Ik ben ook net overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb er nu al spijt van :(

KPN zou zeker wat kunnen leren van de interface die Ziggo heeft. Bovendien moet ik mijn TV iedere keer 2 keer opstarten. Bij de eerste keer blijft hij hangen in de netwerkinstellingen, Wanneer ik daarna de TV uit en weer aan zet gaat het goed. Ik kijk het nog even aan anders stap ik weet terug naar Ziggo. Ook jij hebt 14 dagen om je te bedenken. 


Ook jij hebt 14 dagen om je te bedenken. 

Die zijn bij @KaBr inmiddels wel om hoor...