Skip to main content

Van mijn tv ontvanger is de spanning adapter defect. Dit is getest dmv een voeding van een andere tv ontvanger van het zelfde merk. Dan werkt de tv ontvanger wel. 
 

via de KPN zelf service kan ik wel een volledig nieuw tv ontvanger inclusief adapter aanvragen maar dat is niet nodig.

Heb allen de voeding nodig.

ik heb een tv ontvanger van Arcadyan HMB2260.

kan er een nieuwe adapter opgestuurd worden?

 

 

 

 

Beste is ff de klantenservice hiervoor bellen, hun kunnen het opsturen als deze los leverbaar is. Het kan zijn dat deze simpelweg niet los leverbaar is. 
 


Hallo @Eddypat , je hebt twee opties:

  • De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
     
  • Je kunt ons bellen op 0800-0402. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

bron:  Nieuwe stroomadapter voor KPN apparatuur aanvragen | Kennisbank


Hi @Eddypat,

Wat goed dat je er niet voor kiest om het hele apparaat om te ruilen, maar alleen een nieuwe adapter aan wil vragen!

Ik zie dat je al op de 2 manieren bent gewezen hoe je een adapter kunt bemachtigen en hoop dat je inmiddels een nieuwe hebt óf dat er 1 naar je onderweg is 😊


Hi @Eddypat,

Wat goed dat je er niet voor kiest om het hele apparaat om te ruilen, maar alleen een nieuwe adapter aan wil vragen!

Ik zie dat je al op de 2 manieren bent gewezen hoe je een adapter kunt bemachtigen en hoop dat je inmiddels een nieuwe hebt óf dat er 1 naar je onderweg is 😊

Top bedankt , net gebeld nieuwe voeding adapter wordt opgestuurd. Morgen geleverd.


Helemaal super, bedankt dat je het nog even laat weten!


Laatste bericht van mij, nieuwe voeding adapter vandaag binnen en tv ontvanger werkt weer. Fijn dat het ook zo kan dan een heel nieuw setje. Ontvanger was nog oké.