Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een ontvanger omruilen voor een Soundbox?

• May 15, 2025
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

ik wil 1 van de 2 kpn tv boxen die ik heb inruilen voor 1 soundbox, en de andere houden. hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wim van S. ,

Kan ik de KPN TV+ Soundbox bestellen als ik al een tv-abonnement heb?

Ja, iedereen met een KPN TV+ abonnement bij ons kan profiteren van KPN TV+ Soundbox. Als je een ouder abonnement hebt, kan het zijn dat je je abonnement moet vernieuwen.

• Ik heb KPN TV+
    In de MijnKPN app kies je eenvoudig voor de KPN TV+ Soundbox

• Ik heb iTV van KPN in combinatie met een Hussel of XS4ALL internetabonnement

In de MijnKPN app verleng je eenvoudig jouw huidige Internet abonnement met een overstap naar KPN TV+ met de KPN TV+ Soundbox.

Let op: je gaat bij de overstap naar een nieuw KPN Internet abonnement een nieuw contract aan. Dit kan gepaard gaan met nieuwe prijzen en voordelen. Het is na de overstap niet mogelijk om terug naar uw oude abonnement over te stappen.

Ben je buiten contract en wil je overstappen naar een nieuw abonnement? Klik op de link en scroll naar beneden om gemakkelijk een belafspraak met onze klantenservice te maken. We bespreken graag samen de mogelijkheden. We helpen je graag!

Als je nog binnen je contractstermijn zit van je KPN Internet abonnement voor Thuis is het niet mogelijk om de KPN TV+ Soundbox te bestellen. Wacht hiervoor tot je contractstermijn is verlopen.

bron: 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Hallo ​@Wim van S. ,

Kan ik de KPN TV+ Soundbox bestellen als ik al een tv-abonnement heb?

Ja, iedereen met een KPN TV+ abonnement bij ons kan profiteren van KPN TV+ Soundbox. Als je een ouder abonnement hebt, kan het zijn dat je je abonnement moet vernieuwen.

• Ik heb KPN TV+
    In de MijnKPN app kies je eenvoudig voor de KPN TV+ Soundbox

• Ik heb iTV van KPN in combinatie met een Hussel of XS4ALL internetabonnement

In de MijnKPN app verleng je eenvoudig jouw huidige Internet abonnement met een overstap naar KPN TV+ met de KPN TV+ Soundbox.

Let op: je gaat bij de overstap naar een nieuw KPN Internet abonnement een nieuw contract aan. Dit kan gepaard gaan met nieuwe prijzen en voordelen. Het is na de overstap niet mogelijk om terug naar uw oude abonnement over te stappen.

Ben je buiten contract en wil je overstappen naar een nieuw abonnement? Klik op de link en scroll naar beneden om gemakkelijk een belafspraak met onze klantenservice te maken. We bespreken graag samen de mogelijkheden. We helpen je graag!

Als je nog binnen je contractstermijn zit van je KPN Internet abonnement voor Thuis is het niet mogelijk om de KPN TV+ Soundbox te bestellen. Wacht hiervoor tot je contractstermijn is verlopen.

bron: 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 25, 2025

Hallo, ik wil graag willen overstappen naar een kpn tv+ soundbox. Ik heb nu al een kpn tv+ abonnement met 2 gewone tv+ boxen. Ik moet dan daar 1 box gaan terug sturen. Maar mijn vragen zijn nu:

kan ik indien de soundbox weer terug sturen indien deze niet bevalt en weer een gewone tv+ box terug krijgen?

Tevens de vraag of ik een nieuw abonnement moet afsluiten.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 25, 2025

U kunt de Soundbox inderdaad weer opzeggen en een "normale" tv+ ontvanger terug krijgen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 25, 2025

Als ik het goed heb, moet je wel contractvrij zijn.

Na een maand kan je hem via MIJNKPN opzeggen en de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) weer aanvragen.

De soundbox kost wel € 6,-- per maand extra.

Zie ook de goede en complete uitleg van ​@Noordzee boven.😉

Andere optie is, een soundbar met subwoofer kopen.

• September 25, 2025

Als je een oud abonnement hebt, Hussel of ouder, dan moet je contractvrij zijn. Anders kan er niks.

Als je een tv+ abonnement hebt, dan kan je op elk moment kiezen voor de Soundbox. En deze een maand later weer terug sturen als die niet bevalt. Of je contractvrij bent of niet, dan maakt volgens mij niet uit.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

@Marlon92 

Met het abonnement Hussel kan je ook de Sagemcom DIW7022 krijgen.

Bel daarvoor gratis met 0800-0402

Abonnement omzetten, dan moet je contractvrij zijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 26, 2025

U allemaal bedankt voor u info over mijn vragen.

groet waaromikweer👍